رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر نظارت مستمر و انجام بازدیدهای دوره ای در حوزه تعرفه ها و عملکرد مراکز درمانی تاکید کرد.
به گزارش وب دا، دکتر محمود شبستری در نشست ستاد نظارت بر تعرفه های استانی با تاکید بر اینکه ارائه خدمات مطلوب درمانی در تمامی مراکز پزشکی اعم از بیمارستان ها، کلینیک ها و مطب های پزشکان به زائران و مجاوران رضوی از مهمترین اهداف دانشگاه محسوب می شود اظهار کرد: در صورت دریافت شکایت در حوزه پزشکی، باید در ابتدا مستندات جمع آوری و سپس نسبت به پیگیری و اعلام نتیجه آن اقدام شود.
مدیر نظارت بر درمان و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در این نشست با بیان اینکه در این نشست به 10 پرونده که از طریق مراجع قضایی، شکایت و یا سازمان تعزیرات تشکیل شده بود رسیدگی شد بیان داشت: بیشتر شکایات دریافتی از حوزه درمان به ویژه کلینیک های پوست و مو است که مورد بررسی قرار می گیرد .
دکتر سید کاظم غفاریان با بیان اینکه در حوزه پزشکی مرکزی به نام زیبایی فعالیت نمی کند و فعالیت مطب ها و کلینیک ها در حوزه پوست و مو و درمان های مرتبط با این حوزه است خاطر نشان کرد: در سال های اخیر اقبال مردم برای انجام اقداماتی بر روی پوست و مو افزایش یافته است که به همین دلیل نظارت ها برای حفظ سلامت مردم از این مراکز نیز به طور مستمر انجام می شود.
وی تاکید کرد: عموم مردم در صورت شکایت در حوزه پزشکی می توانند موارد را به سامانه 190 اطلاع و یا به صورت حضوری به معاونت درمان دانشگاه مراجعه کنند.