در راستای ایجاد تحول در حوزه نظارت و بازرسی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد و به منظور ارتقای خدمترسانی در حوزه سلامت به زائران و مجاوران حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام ، نشست هم اندیشی با حضور مسئولین سامانه 190 و نمایندگان معاونت های دانشگاه در محل مدیریت بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات برگزار شد .
به گزارش وب دا، مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این نشست به اهمیت و نقش کلیدی حوزه نظارت و بازرسی بر بازنگری و اصلاح فرایندهای موجود به منظور ارتقای کارایی و اثربخشی برای خدمت به مردم اشاره و اظهار کرد: درک عمیق از چالشها و کمبودهای موجود در زمینههای مختلف، منجر به شناسایی و اولویتبندی آن ها شده و این امر زمینهساز برنامهریزی و اقدامات هدفمند برای رفع چالشها و ارتقای کیفیت خدمات خواهد شد .
دکتر محمود ابراهیمی، صیانت از حقوق شهروندان و تکریم اربابرجوع را از جمله وظایف اصلی حوزه نظارت و بازرسی دانشگاه دانست و افزود خدمترسانی به زائران و مجاوران حرم رضوی باید با احترام و حفظ کرامت انسانی همراه باشد و در این راستا مدیریت بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه در تلاش است تا با تکیه بر تعامل و همدلی بین همکاران و استفاده از روشهای نو و بهرهگیری از فناوری های نوین ، با جدیت و تلاش مضاعف، در جهت ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده به زائران و مجاوران حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام گام بردارد.