0209.jpg - 24.24 kBرئیس اداره امور انبارهای دانشگاه‌ علوم پزشکی مشهد گفت: در راستای تسهیل در امر پیاده‌سازی برنامه‌های دولت الکترونیک، راه‌اندازی سامانه جامع مدیریت درخواست‌ها در واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد در دستور کار قرار گرفت.

مصطفی غلامی در گفتگو با وب دا، اظهار کرد: امروزه با پیشرفت تکنولوژی و توسعه زیرساخت‌‏های فناوری در کشور، حرکت به سمت هوشمندسازی فرآیندها امری غیرقابل گریز بوده و لذا با توجه به چالش‌های موجود در خصوص فرآیندهای درخواست خرید و درخواست جنس از انبار، در جهت تسهیل فرآیندهای اداری و کاهش بروکراسی اداری و با توجه به اهمیت بالای به کارگیری تکنولوژی‏‌های روز و فوائد بسیار در اجرای آن، مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی (اداره امور انبارهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد) با طراحی سامانه‌‏ای تحت عنوان اتوماسیون جامع مدیریت درخواست کالا و خدمات، ۲ فرآیند پرتکرار و اصلی شامل درخواست جنس از انبار و خرید را از حالت سنتی و مراجعه حضوری خارج و به صورت الکترونیکی درآورده و گامی بزرگ در راستای اشاعه خدمات الکترونیک در سطح دانشگاه و تکریم کارکنان برداشته است.

رئیس اداره امور انبارهای دانشگاه‌ علوم پزشکی مشهد در رابطه با مزایای سامانه جامع مدیریت درخواست‌ها در واحدهای تابعه این دانشگاه، بیان کرد: از جمله مهمترین مزایای شکل‌گیری این سامانه می‌توان به افزایش سرعت در اجرای فرآیند، افزایش شفافیت در اجرای فرآیند، رسیدگی عادلانه به تمامی درخواست‏‌های ثبت شده، نظارت و کنترل بر کمیت و کیفیت اقلام درخواستی و تحویل آن بر اساس نیاز واقعی، کاهش درخواست خرید در مجموعه‏‌های دانشگاه، استفاده بهینه از تجهیزات و منابع مالی دانشگاه،  پیشگیری از انباشت کالا و تجهیزات در انبارها، کاهش استفاده از نیروی انسانی، کاهش تردد در فضاهای درمانی و بیمارستان‏ی، قابلیت گزارش‏گیری، صرفه‏ جویی در مصرف کاغذ و کمک به حفظ منابع دانشگاه و محیط زیست اشاره کرد.

غلامی با تاکید بر اینکه در راستای اجرایی شدن سامانه جامع مدیریت درخواست‌ها در واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد در کلیه واحدهای تابعه این دانشگاه جلسه مرتبط با فرآیندها به میزبانی دانشکده پزشکی مشهد برگزار شد، گفت: در این جلسه هم‌اندیشی خوبی با حضور متولیان امر صورت پذیرفت و نتایج آن به‌زودی و پس از بحث و تبادل نظر کارشناسی و بررسی فرآیندهای موجود توسط حاضران، جهت پیاده‌سازی در سامانه ابلاغ خواهد شد.

وی از حمایت‌های معاون توسعه و مدید امور پشتیبانی از اداره امور انبارها بابت تامین منابع مالی در جهت پرداخت هزینه اجرای سامانه و خروج سیستم کاغذی و اجرای فرآیندهای الکترونیکی در راستای تسهیل در امر پیاده‌سازی برنامه‌های دولت الکترونیک قدردانی کرد.       

اطلاعات تماس سامانه خبری وب دا

Image
آدرس: مشهد، خیابان دانشگاه، ساختمان قرشی
کد پستی :۹۱۷۷۸۹۹۱۹۱
نمابر: ۳۸۴۳۶۸۲۷ ۰۵۱
رایانامه :webda@mums.ac.ir
سامانه پیام کوتاه: ۳۰۰۰۲۱۹۱
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image