کارگاه بازاریابی عصبی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود

  • PDF

در راستای دستیابی به اهداف برنامه تحول نظام سلامت در حوزه آموزش، کارگاه بازاریابی عصبی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود.

به گزارش وب دا، این کارگاه به همت دپارتمان علوم اعصاب دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد 20 دی ماه در محورهای تعامل شرکت های تجاری و بخش علوم اعصاب در ارتقاء درآمد سرانه کشور، مراحل تصمیم گیری انسان برای خرید، نحوه پیشرفت کمپانی بزرگ جهانی با استفاده از علوم علم اعصاب، نحوه سرمایه گذاری کمپانی های چند ملیتی بر روی بازاریابی عصبی و سود حاصل از آن، ظهور بازاریابی عصبی، در مغز مصرف کننده چه اتفاقی می افتد، دکمه خرید در کدام قسمت مغز است، ابزارهای بازاریابی عصبی، کاربردهای بازاریابی عصبی، نقش بازاریابی عصبی و صنعت گردشگری و صنعت گردشگری سلامت و ارتقاء فروش تولیدات داخلی از جمله محورهای این کارگاه به شمار می رود.

مقدمه ای به بازاریابی عصبی، نقش مغز در تصمیم گیری نهایی مصرف کنندگان و تعامل شرکت های تجاری و بخش علوم اعصاب در ارتقاء در آمد زایی و تولید ثروت در کشور از جمله موضوعات سخنرانی در این کارگاه است که توسط پرفسور علی گرجی ارائه می شود. 

باتشکر از حسن توجه شما به پایگاه خبری وبدا، خواهشمند است نظرات، انتقادات و پیشنهادهای خود را در مورد متن منتشر شده ارسال فرمایید.
پیام های ارسالی پس از بررسی منتشرخواهد شد.