مدیریت امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص ثبت نام از پذیرفته شدگان نیم سال اول و دوم رشته های مختلف آزمون سال تحصیلی اطلاعیه داد .
به گزارش وب دا ،مدیریت امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در راستای تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت پذیرفته شدگان برای سومین سال ، ثبت نام اولیه پذیرفته شدگان خود را از طریق سامانه رایانه ای انجام می دهد.
ثبت نام اولیه پذیرفته شدگان نیمسال اول و دوم سال تحصیلی 96-97 از طریق سامانه رایانه ای از طریق مراحل ذیل انجام می شود:
مرحله اول : کلیه پذیرفته شدگان ، پس از اعلام نتایج از طریق سازمان سنجش ، می باید با در دست داشتن تصویر گواهی دیپلم و پیش دانشگاهی به اداره پست شهرستان خود مراجعه کرده و درخواست تأییدیه تحصیلی خود را برای ارسال تاییدیه مذکور به آدرس ذیل ، به اداره پست تحویل داده و رسید دریافت نمایند.
توجه : پذیرفته شدگان می باید آدرس «مشهد ، میدان سعدی ، ابتدای خیابان سناباد ، نبش سناباد ۷، مدیریت امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ، کد پستی ۹۱۳۸۷۳۵۴۹۹» را مطابق شکل زیر با عنوان گیرنده نهایی تاییدیه تحصیلی در پشت پاکتی سفید برای ارسال تاییدیه تحصیلی درج نمایند.
گیرنده نهایی تاییدیه تحصیلی مشهد،میدان سعدی،خیابان سناباد،نیش سناباد۷، مدیریت امورآموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد کدپستی ۹۱۳۸۷۳۵۴۹۹ |
مرحله دوم : دانلود و مشاهده راهنمای ثبت نام اینترنتی در ذیل صفحه
مرحله سوم : کلیه پذیرفته شدگان گرامی نیم سال اول ودوم سال تحصیلی 97-96 می باید پس از دریافت رسید درخواست تأییدیه تحصیلی خود از اداره پست، با آماده نمودن سایر مدارکی که سازمان سنجش اعلام کرده است حداکثر تا یک روز قبل از زمان ثبت نام حضوری بر اساس جدول زمانبندی ذیل برای ثبت نام اولیه به صورت اینترنتی انجام خواهد شد.
مرحله چهارم:انجام کلیه مراحل ثبت نام اولیه اینترنتی، طبق راهنمای ثبت نام (تکمیل دقیق فرمهای ثبت نامی و ارسال مدارک مورد نیاز)
مرحله پنجم: کلیه پذیرفته شدگان رشته های دارای تعهد خاص 30 درصد مناطق محروم می باید با دو سری پرینت فرمهای شماره16 و 17 و ب 17 با مدارک لازم مراجعه نمایند . بدیهی است در صورت عدم ارائه فرم های تکمیل شده 16 و 17 و ب 17 تعهد نامه به هبچ عنوان از افراد ذینفع ثبت نام بعمل نخواهد آمد. شایان ذکر است افراد ذینفع می باید تا آذر ماه سال جاری اصل نعهد نامه محضری ثبت شده که بر اساس خد نصاب نمره علمی آزمون کنکور و محل دقیق تعهد خدمتی خود تعیین شده است را پس از تایید نهایی امور حقوقی دانشگاه به مدیریت امور آموزش ارائه نمایند و در غیر این صورت از ادامه تحصیل آنان جلوگیری می شود .
مرحله پنجم: الف) نحوه ثبت تعهدنامه در دفترخانه: ویژه کلیه پذیرفته شدگان کد رشته های متعهد دارای تعهد خاص به برابر مدت خدمت 30% مناطق محروم در رشته پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی می بایستی پس از پرینت و ارائه نمونه فرمهای تعهد محضری (فرم شماره 16و17) به همراه دونفر کارمند رسمی دولت بعنوان ضامن به یکی از دفاتر اسناد رسمی شهر خود مراجعه و پس از ثبت تعهد نامه در دفترخانه یک نسخه از تعهد ثبت شده را حداکثر تا آذرماه سالجاری پس از تایید امور حقوقی به اداره کل امور آموزشی ارائه نمایند.
مرحله ششم: کلیه پذیرفته شدگان نیمسال اول و دوم رشته های پردیس خودگردان و مازاد بر ظرفیت (شهریه پرداز) می باید شهریه تعیین شده را برای اولین نیم سال تحصیلی خود، نقداً طبق جدول شماره 4 به حساب تعیین شده در جدول مربوط واریز واصل وکپی فیش بانکی را در هنگام ثبت نام ارائه نمایند. بدیهی است درصورت عدم پرداخت شهریه یک نیمسال در زمان ثبت نام
(به صورت علی الحساب) به هیچ عنوان از فرد ذینفع ثبت نام انجام نخواهد شد. شایان ذکر است شهریه مذکور بایستی نقداً واریز شود و به هیچ عنوان تقسیط نمی گردد.
مرحله هفتم : کلیه پذیرفته شدگان بایستی شخصا، به همراه مدارک خواسته شده می باید پس از ثبت نام اینترنتی برای ثبت نام حضوری و انتخاب واحد با در دست داشتن اصل مدارکی که سازمان سنجش اعلام نموده است و همچنن اصل رسید پستی تأییدیه تحصیلی و دوسری کپی تعهد نامه محضری فرم شماره 16و17 و 17ب (ویژه متعهدین مناطق خاص) و اصل و کپی فیش بانکی پرداختی(ویژه شهریه پردازان) به همراه داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی و رسید نهایی ثبت نام اینترنتی از طریق سیستم دریافت کرده اند، مطابق جدول ذیل شخصاً به محل ثبت نام مراجعه نمایند.
یادآوری می شود که ورود خانواده های محترم وهمراهان گرامی به محل ثبت نام اکیداً ممنوع است. لذا شایسته است همراهان گرامی از ورود به محل ثبت نام جداً خودداری فرمایند.
مرحله هشتم: کلیه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ناپیوسته بایستی علاوه بر مدارک خواسته شده در سایت سازمان سنجش موافقت نامه بدون قید و شرط از محل بالاترین مقام مسئول خدمتی خود مبنی بر ثبت نام و ادامه تحصیل در رشته فرد پذیرفته شده (ویژه کارکنان) شخصاً ارائه نمایند، بدیهی است در غیر اینصورت به هیچ عنوان از فرد ذینفع ثبت نام بعمل نخواهد آمد.
جدول شماره 3 : زمان و مکان مراجعه: کلیه پذیرفته شدگان نیم سال اول ودوم سال تحصیلی 97-96 و همچنین کلیه پذیرفته شدگان مجتمع های آموزش عالی سلامت شهرهای کاشمر، قوچان، درگزوخواف) می باید برای ثبت نام حضوری براساس جدول ذیل عمل نمایند.
جنسیت |
عنوان |
زمان |
برادران |
پذیرفته شدگانی که ابتدای نام خانوادگی آنان الف تا س می باشد |
روز یکشنبه 2/7/96 از ساعت 8 لغایت 13 |
برادران |
پذیرفته شدگانی که ابتدای نام خانوادگی آنان ش تا ی می باشد |
روز دوشنبه 3/7/96 از ساعت 8 لغایت 13 ۱۳ |
خواهران |
پذیرفته شدگانی که ابتدای نام خانوادگی آنان الف تا س می باشد |
روزسه شنبه 4/7/96 از ساعت 8 صبح لغایت 13 |
خواهران |
پذیرفته شدگانی که ابتدای نام خانوادگی آنان ش تا ی می باشد |
روز چهارشنبه 5/7/96 از ساعت 8 صبح لغایت13 |
مکان ثبت نام: مشهد- ابتدای بلوار وکیل آباد-انتهای خیابان شهید باهنر- پردیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد- جنب استخر شنای شهید شادیفر- سالن ورزشی دانشجویان
ضمنا کلیه فرزندان اعضای محترم هیئت علمی(انتقالی ها) و همچنین اتباع خارجی پذیرفته شده می باید شخصا با در دست داشتن اصل و کپی مدارک خواسته شده به همراه اصل و تصویر روادید تحصیلی و فیش پرداختی خود در روزهای دوشنبه و سه شنبه 10/7/96 و 11/7/96 به آدرس : مشهد- میدان سعدی- ابتدای خیابان سناباد - جنب سناباد 7- مدیریت امور آموزشی مراجعه نمایند.
تذکر مهم : ثبت نام اینترنتــــــی از روز دوشنبه مورخ 27/6/96 از ساعت 12 صبح فعال میگردد.
شایان ذکر است ثبت نام اینترنتی می باید با دقت تمام انجام پذیرفته وپس از آن پرینت چاپ اطلاعات ثبت نام به همراه فرمهای تکمیلی مربوط برای ارائه در هنگام ثبت نام گرفته شود.
بدیهی است از پذیرفته شدگانی که ثبت نام اینترنتی انجام نداده و مدارک ناقص ارائه نمایند به منزله عدم مراجعه خواهد بود و ثبت نام حضوری انجام نخواهد شد. و عدم ثبت نام حضوری به منزله انصراف از ثبت نام تلقی خواهد شد.
جدول شماره 4 :
شهریه مصوب رشته های دکترای حرفه ای پردیس خودگردان در سال تحصیلی 96-97 (به صورت علی الحساب)
رشته تحصیلی |
پزشکی |
دندانپزشکی |
داروسازی |
سایر دانشکده ها، مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته |
شناسه حساب |
123456789134 |
123456789350 |
123456789242 |
123456789026 |
شهریه یک نیمسال(1ترم) |
96/800/000 ریال |
54/500/000 ریال |
||
شماره حساب |
بانک رفاه شعبه بیمارستان قائم (عج) 2138141788005 و یا شماره حساب شبا 270130100002138141788005 IR |
اتباع خارجی ونیز دانش آموختگان مقطع کارشناسی ارشد می باید شهریه خود را براساس جدول شماره 4-3 واریز نمایند. ضمناً پردیس خودگردان دانشگاه، هیچگونه تعهدی در قبال تامین خوابگاه، سلف سرویس و ایاب و ذهاب دانشجویان ندارد، همچنین سالانه براساس قدمت وجایگاه دانشگاه10% افزایش شهریه انجام خواهدگرفت.لازم به یادآوری است شهریه ثبت نامی به هیچ عنوان تقسیط نمی شود.
شماره حساب های مذکور تحت عنوان عواید اختصاصی معاونت آموزشی دانشگاه می باشد. لازم به ذکر است پذیرفته شدگان باید اصل و کپی فیش پرداختی یک نیمسال خود را به همراه سایر مدارک ثبت نامی ارائه نمایند. در غیر این صورت از آنان ثبت نام انجام نخواهد شد.
همچنین برادران پذیرفته شده، می باید علاوه بر مدارک و تصاویر خواسته شده (براساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور) فرم شماره 4 معافیت دوران تحصیلی پیش دانشگاهی را از آموزش و پرورش شهرستان خود اخذ نموده و به همراه یک سری کپی مدارک پیش دانشگاهی دیپلم، کارت ملی، شناسنامه، چهار قطعه عکس اضافه برای درخواست معافیت تحصیلی وصدور آن صرفاً به پلیس + 10 جداگانه همراه خود داشته باشند.
برای این دسته از عزیزان طی نامه رسمی تقاضای صدور معافیت تحصیلی از پلیس + 10 خواهدشد. بدیهی است تا ارائه معافیت تحصیلی از افراد ذینفع ثبت نام قطعی انجام نخواهد شد.
درپایان ضمن تشکراز همه پذیرفته شدگان عزیز برای رعایت دستور العملهای فوق الذکر و همکاری مستمر و صمیمی با عوامل اجرایی مراحل ثبت نام برای مزید اطلاع اعلام می دارد، تمامی خدمت گذاران شما در ستاد استقبال از دانشجویان گرامی مستقر در محل ثبت نام همت و تلاش حداکثر خود را به کار گرفته اند تا در فضایی آرام و با نشاط و در کمترین زمان ممکن از شما عزیزان ثبت نام بعمل آورند.
بدیهی است ارائه کامل مدارک خواسته شده و همچنین همکاری لازم با همه مسئولین و کارکنان خدوم مستقر در محل ثبت نام را از سوی شما عزیزان انتظار دارد.
فرایند ثبت نام:
الف) ایستگاه آموزش:
1- ارائه و بررسی فیش بانکی (ویژه شهریه پردازان)
2- ارائه و بررسی مدارک ثبت نام موقت
3- تشکیل پرونده آموزشی
4- صدور نامه درخواست معافیت تحصیلی از پلیس + 10 (ویژه برادران)
5- تحویل کارت دانشجویی موقت (ضمناً برای برادران پس از ارائه معافیت تحصیلی میسر خواهد شد)
ب) ایستگاه رفاهی-فرهنگی
1- ارائه و بررسی مدارک درخواست خوابگاه
2- ارائه و بررسی درخواست تغذیه
3- ارائه فرمهای مربوط
ج) ایستگاه پایش سلامت: چهار ایستگاه
د) ایستگاه تست ورزشی
هـ) تحویل کارت اصلی دانشجویی (برای مراجعه به دانشکده های مربوط و انتخاب واحد در زمان مقرر)
شایان ذکر ا ست پذیرفته شدگان عزیز پس از تشکیل پرونده از خارج کردن هر یک از مدارک ثبت نامی خود جداً خودداری نمایند.
بدیهی است مراجعه به تمامی ایستگاه های مذکور و انجام اقدامات لازم برای پذیرفته شدگان الزامیست، در غیر اینصورت ثبت نام آنان انجام نشده است و این دانشگاه هیچگونه مسئولیتی را نخواهد داشت.
.جهت دریافت اطلاعات کلیک فرمایید