مدیر تحصیلات تکمیلی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد؛ ارتقای کمی و کیفی تحصیلات تکمیلی بر اساس اسناد بالادستی و استانداردهای آموزشی بین المللی را از برنامه های مهم این دانشگاه عنوان کرد.

به گزارش وب دا، دکتر خواجوی راد در مراسم دانشجویان تحصیلات تکمیلی جدید که در تالار رازی دانشکده بهداشت برگزار شد؛ با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این مسیر گام های بزرگی را بر داشته است خاطر نشان کرد: در سال جاری نیز 600 دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد، Phd  و تخصصی و فوق تخصصی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد پذیرفته شده اند.

وی با بیان اینکه این دانشگاه دارای 7 دانشکده، 13 بیمارستان در مشهد، 39 مرکز تحقیقاتی، دو مرکز رشد و یک پژوهشکده است اظهار داشت: تمامی امکانات دانشگاه برای تحصیل و پژوهش دانشجویان به ویژه در مقطع تحصیلات تکمیلی مهیاست و دانشجویان می توانند از آن استفاده کنند.

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی مشهد؛ با اشاره به اینکه این دانشگاه از دانشجویان مقطع  تحصیلات تکمیلی با اعطای گرنت پژوهشی در صورت وجود شرایط لازم حمایت می کند اظهار داشت: در راستای توانمند سازی دانشجویان مقطع phd بورس تکمیلی شش ماه  نیز به دانشجویان اعطا می شود.

دکتر خواجوی با بیان اینکه اعطای بورس به دو روش رقابتی و عادی به دانشجویان تعلق می گیرد تصریح کرد: در دو سال اخیر 15 نفر از دانشجویان  phd به صورت رقابتی برای انجام طرح های تحقیقاتی در راستای پایان نامه به خارج از کشور اعزام شده اند.

 وی با تاکید بر لزوم توجه به انتخاب موضوع و اجرای پایان نامه در زمان مقرر توسط دانشجویان تحصیلات تکمیلی خاطر نشان کرد: رویکرد مهم و اصلی دانشگاه این است که موضوعات پایان نامه دانشجویان کاربردی و محصول محور باشد.

دکتر خواجوی راد تصریح کرد: حرکت به سمت دانشگاه های کارآفرین و گسترش ارتباط با صنعت نسل چهارم دانشگاه هاست که به طور حتم بخش مهمی از دستیابی به این جایگاه به همت دانشجویان تحصیلات تکمیلی و  اجرای طرح های تحقیقاتی فناورانه محقق می شود. 

مخاطبان برای دریافت تصاویر این گزارش به اینجا مراجعه کنند. 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

اطلاعات تماس سامانه خبری وب دا

Image
آدرس: مشهد، خیابان دانشگاه، ساختمان قرشی
کد پستی :۹۱۷۷۸۹۹۱۹۱
نمابر: ۳۸۴۳۶۸۲۷ ۰۵۱
رایانامه :webda@mums.ac.ir
سامانه پیام کوتاه: ۳۰۰۰۲۱۹۱
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image