رییس مرکز مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اشکال در فرآیندهای ارائه خدمات مهمترین چالش حوزه سلامت در مراکز بهداشتی، درمانی و بیمارستانهای کشور است.

به گزارش وب دا، دکتر محمد حسین سالاریان زاده در سومین همایش ملی تحول و نوآوری سازمان با رویکرد الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در مشهد افزود: در حال حاضر فرآیند مشترکی در مراکز درمانی و بیمارستانی برای ارائه خدمات به بیماران وجود ندارد و بیشتر مدل های فرآیندی بر اساس تجربه ارائه می شود.

وی اظهار داشت: نبود استانداردها و ضوابط و مقررات در فرآیندهای ارائه خدمات موجب شده است بیماران در زمان مراجعه به مراکز بیمارستانی و بهداشتی درمانی دارای چند همراه برای پیگیری امور خود باشند.

وی گفت: با توجه به تحولاتی که در نظام سلامت و ارائه خدمات در حوزه های بهداشت، درمان، آموزش و پژوهش در سال های اخیر رخ داده است، زیر ساخت های تشکیلاتی و فرآیند ارائه خدمات باید از حالت سنتی خارج شده و به شکل نوین طراحی و اجرا شود.

سالاریان زاده افزود: واحدهای توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه ها به عنوان مرکز تحقیق و توسعه سازمان محسوب می شوند و اگر اقدام موثری در این واحدها انجام نشود، نباید انتظار بهبود در سازمان را داشت.

وی اظهار داشت: رفع اشکالات ساختاری در حوزه سلامت با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب مهمترین اولویت در سال آینده به شمار می رود.

سومین همایش ملی تحول و نوآوری سازمان با رویکرد الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت  هشتم و نهم اسفند ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال برگزاری است.

سومین کنفرانس ملی تحول

سومین کنفرانس ملی تحول

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

اطلاعات تماس سامانه خبری وب دا

Image
آدرس: مشهد، خیابان دانشگاه، ساختمان قرشی
کد پستی :۹۱۷۷۸۹۹۱۹۱
نمابر: ۳۸۴۳۶۸۲۷ ۰۵۱
رایانامه :webda@mums.ac.ir
سامانه پیام کوتاه: ۳۰۰۰۲۱۹۱
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image