سرپرست مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی مشهد از برنامه ریزی در راستای راه اندازی "میز ارتباطات مردمی" در تمامی بیمارستان های زیر پوشش خبر داد.
دکتر علی غلامپور در نشست هم اندیشی که در این راستا با حضور مدیران بیمارستانها، مسئولین روابط عمومی و مدیران معاونت توسعه برگزار شد، با بیان اینکه با توجه به تاکید رییس دانشگاه مبنی بر راه اندازی میز ارتباط مردمی، برنامه ریزی های لازم در این خصوص صورت گرفته است اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع از مهمترین مصادیق میز ارتباط مردمی است و باید به گونه ای باشد که ضمن راهنمایی در همان محل مشکل فرد مرتفع شود.
وی تصریح کرد: افراد مسئول در میز ارتباط مردمی باید آگاهی جامع از استانداردهای اعتبار بخشی با عناوین طراحی نظام کارآمد رسیدگی به شکایات در بیمارستان داشته باشند.
در این نشست ضمن تاکید بر یکپارچه سازی عناوین مربوط به تکریم ارباب رجوع در راستای تشکیل میز ارتباطات مردمی به بحث و تبادل نظر در راستای شیوه راه اندازی این واحد در بیمارستان ها پرداخته شد.