کارکنان


کاهش ساعت کاری واحدهای زیر پوشش دانشگاه در روزهای پس از شب‌های قدر

هیات دولت زمان شروع به کار تمامی وزارتخانه‌ها، سازمانها، شرکت‌ها و مؤسسات دولتی را در روز‌های ۱۹ و ۲۳ رمضان با دو ساعت تاخیر اعلام کرد.

به گزارش وب دا، در نشست هیات دولت که به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی رئیس‌جمهوری برگزار شد، به منظور توفیق بیشتر در احیاء و شب زنده‌داری شب‌های قدر، مصوب شد شروع کار کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات دولتی در روز‌های نوزدهم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان با دوساعت تأخیر صورت گیرد.

خدمات رسانی بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی طبق رواق قبل خواهد بود. 


مدیر پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از راه اندازی پنل "معرفی نامه الکترونیکی درخواست وام " در سامانه جامع رفاهی دانشگاه خبر داد.

دکتر امیر پرویز توسلی در گفتگو با وب دا اظهار کرد: بمنظور جلوگیری از اتلاف وقت و پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا بدلیل مراجعات حضوری، متقاضیات تسهیلات از این پس می توانند با مراجعه به نشانی Refahi.mums.ac.ir نسبت به دریافت معرفی نامه الکترونیکی درخواست وام اقدام نمایند.

وی افزود: متقاضیان پس از تهیه پرینت معرفی نامه به شعبه مورد نظر مراجعه و دیگر نیازی به مراجعه حضوری به اداره رفاه و تربیت بدنی کارکنان دانشگاه نیست.

 


سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حکمی مدیر امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه منصوب کرد.

به گزارش وب دا، دکتر حمید رضا اسلامی در این حکم ضمن قدردانی از تلاش های دکتر حسن منفرد در دوران تصدی این مسئولیت، دکتر امیر پرویز توسلی را به عنوان مدیر امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی مشهد منصوب نموده است.

برنامه ریزی برای تحقق  و اجرای سیاست های دانشگاه در زمینه امور اداری و عمومی،نظارت بر تهیه و تنظیم بخشنامه ها و آیین نامه های داخلی در زمینه تسهیل و تسریع امور اداری و عمومی مربوطه،برنامه ریزی و ایجاد ساز و کارهای مناسب برای تحقق سیاست های تشویقی و کمک به افزایش سطح رفاهی و ورزشی کلیه کارکنان با توجه به موارد مشابه در سایر سازمان ها و همچنین اجرای قوانین و مقررات، آیین نامه ها و دستور العمل های رفاهی و بیمه کارکنان،نظارت بر برنامه ریزی های تعمیر و نگهداری تجهیزات و تاسیسات و ارائه گزارش های دوره ای به اینجانب در این زمینه،نظارت بر امور انبار داری و تهیه و تنظیم دفتر و اسناد انبار، خرید کالا و توزیع و تحویل کالاهای مورد درخواست به واحدهای متقاضی،مطالعه، بررسی و برنامه ریزی در خصوص واگذاری امور خدماتی و عمومی به بخش خصوص و انعقاد قرارداد در چارچوب قوانین و مقررات موضوعه و همکاری در انجام امور مربوط به مناقصه ها و مزایده ها مطابق مقررات جاری و نظارت بر انجام امور مربوط به دبیرخانه، بایگانی ، دریافت و توزیع نامه ها و مراسلات پستی از جمله مواردی است که در این حکم به آن تاکید شده است.

 


مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی مشهد از ایجاد تسهیلات در فرایند ارتقاء رتبه پرسنل پایه ، ارشد ، خبره و عالی مشمول آئین نامه مهندسی و ارزیابی مشاغل دانشگاه در عرصه مقابله با کرونا خبر داد.

دکتر محسن صادق پور در گفتگو با وب دا اظهار کرد: با حمایت معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و موافقت رئیس مرکز توسعه مدیریت وتحول اداری وزارت بهداشت، تسهیلاتی در فرآیند ارتقاء رتبه پایه ، ارشد ، خبره و عالی برای پرسنل شاغل در عرصه مقابله با کرونا در نظر گرفته شده است.

وی گفت: بر این اساس تمامی پرسنلی که تاریخ ارتقای رتبه آنان در بازه زمانی 1‏/12‏/98 الی 30‏/12‏/99 می باشد بدون ارائه مستندات، از امتیاز مستندسازی تجربیات ( 50 امتیاز ) آیین نامه مهندسی و ارزیابی مشاغل دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی بهره مند می شوند.

مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه میزان آموزش موردنیاز برای ارتقاء رتبه در بازه اعلام شده ، 50 ساعت از حد نصاب لازم هر رتبه کسر می شود تصریح کرد: این بدان معناست که جهت ارتقاء به رتبه پایه 250ساعت ، رتبه ارشد 200 ساعت ، رتبه خبره 150 ساعت و رتبه عالی با دارا بودن 100 ساعت دوره آموزشی، امتیاز کامل به کارکنان تعلق می گیرد.

دکتر صادق پور افزود: جهت مشاغل رسته خدمات، دارابودن 50 ساعت دوره آموزشی برای ارتقاء به رتبه پایه و30 ساعت جهت ارتقاء به رتبه ارشد کفایت می نماید.

 وی تاکید کرد: بر این اساس همکاران شاغل در ادارات کارگزینی واحدهای تابعه دانشگاه، پس از بررسی درخواست کارکنان مشمول، در صورت دارا بودن سایر شرایط اخذ رتبه، می توانند از طریق سامانه های مربوطه فرآیندها و تاییدات لازم را جهت بررسی نهایی توسط مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه ( گروه مهندسی مشاغل ) انجام دهند.


اطلاعیه معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در خصوص فعالیت واحدهای ستادی و بهداشتی درمانیمعاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد نحوه حضور پرسنل ستادی، دانشکده ها ، بیمارستان ها و واحدهای بهداشتی درمانی را در مرحله فاصله گذاری هوشمند اعلام کرد.

دکتر حمید رضا اسلامی در گفتگو با وب دا اظهار کرد: در راستای طرح فاصله گذاری هوشمند ، فعالیت پرسنل ستادی و دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی مشهد  بر اساس دو سوم ظرفیت هر واحد و با نظر مدیر مربوطه خواهد بود و ساعت کاری این واحدها نیز از ساعت 7 الی 14 تعیین شده است.  

وی با بیان اینکه یک سوم پرسنل ستادی و دانشکده ها با تشخیص مدیر مربوطه فعالیت شان را به روش دورکاری ادامه خواهد داد و باید در مدت دورکاری کاملا در دسترس باشند تا در صورت نیاز و اعلام مدیر در محل کار خود حاضر شوند خاطر نشان کرد: وضعیت حضور و غیاب  پرسنل دورکار نیز در گزارشی به این معاونت ارائه خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد  تصریح کرد: فعالیت تمامی پرسنل، کادرهای پزشکی  و پرستاری در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی کما فی سابق خواهد بود و  همانند روزهای عادی به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

اطلاعات تماس سامانه خبری وب دا

Image
آدرس: مشهد، خیابان دانشگاه، ساختمان قرشی
کد پستی :۹۱۷۷۸۹۹۱۹۱
نمابر: ۳۸۴۳۶۸۲۷ ۰۵۱
رایانامه :webda@mums.ac.ir
سامانه پیام کوتاه: ۳۰۰۰۲۱۹۱
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image