تماس های تلفنی سامانه191 به 15 هزار تماس در روز رسیده استمسئول سامانه پاسخگویی تلفنی به سوالات کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: خوشبختانه آمار تماس های تلفنی کاهش یافته است و به روزانه 3500 تماس تلفنی رسیده است که رویکرد اصلی بیشتر تماس های تلفنی در خصوص واکسیناسیون است.

دکتر زهرا اباصلتی، در گفتگو با وب دا با اشاره به اینکه بعد از فروکش کردن بیماری کرونا امار تماس های تلفنی مردم با سامانه 191 کاهش یافته است، عنوان کرد: ساعت کاری و شیفت های پاسخگویی سامانه 191 بر طبق روال گذشته ادامه دارد اما خوشبختانه تماس های مردمی کاهش چشمگیری یافته است زیرا در دوران پیک کرونا تعداد تماس های مردمی به روزی 10 تا 15 هزار تماس نیز رسیده بود .

وی با اشاره به اینکه آگاهی مردم در خصوص بیماری کرونا افزایش یافته است اما در خصوص واکسیناسیون هنوز سوالات زیادی دارند که باید به آنها پاسخ داده شود، گفت: هفته گذشته تماس های مردمی بین 3 تا 5 هزار متغیر بود ولی در هفته جاری آمار تماس ها کاهشی و بیشتر با رویکرد واکسیناسیون است.

دکتر اباصلتی بیان کرد: تداخلات دارویی با واکسن، تفاوت بین واکسن ها، واکسن های مورد تایید برای مادران باردار و شیرده، پاسخ به شایعات منتشر شده در فضای مجازی، اثرات و عوارض واکسیناسیون ، رده سنی واکسیناسیون از مهمترین سوالات مردمی است که نشان می دهد جامعه نیز به آگاهی بخشی بیشتری نسبت به واکسیناسیون نیاز دارد.

اطلاعات تماس سامانه خبری وب دا

Image
آدرس: مشهد، خیابان دانشگاه، ساختمان قرشی
کد پستی :۹۱۷۷۸۹۹۱۹۱
نمابر: ۳۸۴۳۶۸۲۷ ۰۵۱
رایانامه :webda@mums.ac.ir
سامانه پیام کوتاه: ۳۰۰۰۲۱۹۱
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image