مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، بر ضرورت بهره‌گیری از ابزارهای نوین ارتباطی و رسانه‌ای برای تبیین دستاوردها و تقویت امید در جامعه تأکید کرد.

به گزارش وب دا، دکتر محمد پهلوان کاشی در مراسم تقدیر از واحدهای روابط عمومی فعال در دهه پایانی صفر که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، مشاور عالی رییس دانشگاه و رئیس دانشکده دندانپزشکی و جمعی از مدیران ارشد دانشگاه در مجتمع شهدای سلامت برگزار شد گفت: رسالت ما در روابط عمومی آن است که نقاط قوت و ظرفیت‌های مثبت دانشگاه را پررنگ‌تر مطرح کنیم و روحیه امید را در میان همکاران و سپس در جامعه تقویت نماییم.

دکتر پهلوان کاشی با یادآوری فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم روایت نقاط قوت، خاطرنشان کرد: در دانشگاه علوم پزشکی مشهد هر روز اقدامات ارزشمند و دستاوردهای مهمی در حوزه‌های مختلف رقم می‌خورد و ما موظفیم این موفقیت‌ها را به اطلاع مردم برسانیم. از همین رو، برگزاری تورهای رسانه‌ای، تعامل با خبرنگاران فعال در شبکه‌های اجتماعی و استفاده از ظرفیت‌های نوین، از جمله اقدامات اخیر روابط عمومی دانشگاه است.

وی همچنین بر نقش هوش مصنوعی در توسعه فعالیت‌های رسانه‌ای دانشگاه تأکید کرد و افزود: ضروری است همکاران روابط عمومی با برنامه‌ریزی و بهره‌گیری از ابزارهای جدید، علاوه بر ارتقای ارتباط با حوزه ستادی، در انتقال امید و دستاوردها به جامعه نقش‌آفرینی مؤثرتری داشته باشند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری مراسم تجلیل از همکاران فعال در دهه پایانی صفر اشاره کرد و گفت: این نشست، فرصتی برای قدردانی از تلاش‌های ارزشمند همکاران و همچنین آغاز فرآیند ارزشیابی سالانه فعالیت‌هاست که امسال با تغییراتی در شیوه اجرا همراه خواهد بود.

وی تصریح کرد: ارزشیابی واحدها در سه بخش انجام می‌شود؛ بخشی توسط ریاست دانشگاه، بخشی توسط مدیران واحدها و بخشی نیز توسط همکاران ستاد در حوزه خبر و شبکه‌های اجتماعی. مجموع این سه بخش، نمره نهایی هر واحد را تشکیل خواهد داد.

دکتر پهلوان کاشی در پایان ضمن قدردانی از زحمات همه همکاران گفت: امیدواریم با این تغییرات و برنامه‌ریزی‌های جدید، فعالیت‌های روابط عمومی دانشگاه بیش از پیش در مسیر امیدآفرینی و خدمت به مردم مؤثر واقع شود.

روابط عمومی؛ چشم و چراغ هر سازمان است

دکتر علیرضا مسلم، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد، در این نشست با اشاره به نقش کلیدی روابط عمومی‌ها در آگاهی‌بخشی و ایجاد ارتباط مؤثر میان مدیران و کارکنان، اظهار داشت: روابط عمومی، چشم و چراغ سازمان و پیشانی فعالیت‌های دانشگاه است. اگر این بخش با اشراف کامل بر مسائل و همراهی نزدیک با مدیران واحدها فعالیت کند، می‌تواند بسیاری از دغدغه‌ها و ابهامات را برطرف نماید.

 

دکتر مسلم با بیان اینکه دانشگاه‌های علوم پزشکی سهم قابل توجهی از درآمدهای اختصاصی کشور را مدیریت می‌کنند، افزود: با وجود شرایط اقتصادی کشور، همکاران حوزه مالی و مدیریتی دانشگاه با تلاش شبانه‌روزی در حال برنامه‌ریزی برای تأمین به موقع حقوق و مزایای کارکنان هستند. خوشبختانه در دانشگاه علوم پزشکی مشهد با همراهی و همدلی مجموعه مدیران، پرداخت‌ها به‌روزتر از میانگین کشوری صورت گرفته است و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

وی روابط عمومی را بازوی توانمند مدیریت دانشگاه دانست و خاطرنشان کرد: برای تقویت کارآمدی این حوزه، باید شوراهای پیشنهادات و انتقادات نیز فعال‌تر شوند تا از ظرفیت ایده‌ها و خلاقیت‌های همکاران استفاده شود. ایجاد انگیزه و تشویق همکارانی که پیشنهادات سازنده ارائه می‌دهند، می‌تواند به پویایی و نشاط سازمانی کمک شایانی کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد در پایان تأکید کرد: با همفکری، همدلی و هم‌افزایی می‌توان مسیر پویاتری برای ارتقای دانشگاه رقم زد. امید است با تلاش جمعی، دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنان الگویی موفق در کشور باقی بماند.

013.jpg - 55.63 kB

012.jpg - 85.03 kB

014.jpg - 71.16 kB

 

 

خبرهای روز

اطلاعات تماس سامانه خبری وب دا

Image
آدرس: مشهد، خیابان دانشگاه، ساختمان قرشی
کد پستی :۹۱۷۷۸۹۹۱۹۱
نمابر: ۳۸۴۳۶۸۲۷ ۰۵۱
رایانامه :webda@mums.ac.ir
سامانه پیام کوتاه: ۳۰۰۰۲۱۹۱
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image