در راستای دستیابی به اهداف برنامه تحول نظام سلامت در حوزه آموزش، کارگاه بازاریابی عصبی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود.

به گزارش وب دا، این کارگاه به همت دپارتمان علوم اعصاب دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد 20 دی ماه در محورهای تعامل شرکت های تجاری و بخش علوم اعصاب در ارتقاء درآمد سرانه کشور، مراحل تصمیم گیری انسان برای خرید، نحوه پیشرفت کمپانی بزرگ جهانی با استفاده از علوم علم اعصاب، نحوه سرمایه گذاری کمپانی های چند ملیتی بر روی بازاریابی عصبی و سود حاصل از آن، ظهور بازاریابی عصبی، در مغز مصرف کننده چه اتفاقی می افتد، دکمه خرید در کدام قسمت مغز است، ابزارهای بازاریابی عصبی، کاربردهای بازاریابی عصبی، نقش بازاریابی عصبی و صنعت گردشگری و صنعت گردشگری سلامت و ارتقاء فروش تولیدات داخلی از جمله محورهای این کارگاه به شمار می رود.

مقدمه ای به بازاریابی عصبی، نقش مغز در تصمیم گیری نهایی مصرف کنندگان و تعامل شرکت های تجاری و بخش علوم اعصاب در ارتقاء در آمد زایی و تولید ثروت در کشور از جمله موضوعات سخنرانی در این کارگاه است که توسط پرفسور علی گرجی ارائه می شود. 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

اطلاعات تماس سامانه خبری وب دا

Image
آدرس: مشهد، خیابان دانشگاه، ساختمان قرشی
کد پستی :۹۱۷۷۸۹۹۱۹۱
نمابر: ۳۸۴۳۶۸۲۷ ۰۵۱
رایانامه :webda@mums.ac.ir
سامانه پیام کوتاه: ۳۰۰۰۲۱۹۱
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image