چاپ

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه  روابط عمومی دانشگاه با تمامی واحدها در ارتباط است و به صورت 24 ساعت در تمامی عرصه ها و برنامه های دانشگاه حضور می یابد خاطر نشان کرد: اخلاق مداری، ادب، متانت و صبر از ویژگی های بارز روابط عمومی دانشگاه است که در چهار سال اخیر و در زمان مدیریت دکتر عماد زاده نمود بیشتری پیدا کرد.

به گزارش وب دا،دکتر محمد رضا دارابی در مراسم تکریم و معارفه مدیر روابط عمومی که با حضور جمعی از معاونان، مدیران و کارکنان در مجتمع فرهنگی شهرک دانش و سلامت برگزار شد، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب (س)  ؛حسن خلق و رفتار را از ویژگی های روابط عمومی عنوان کرد و اظهار داشت: این امر موجب جلب اعتماد و افزایش ارتباط میان دیگر واحدها، کارکنان، اعضای هیات علمی و دانشجویان می شود و اگر این موضوع محقق نشود نمی توان ادعا کرد که روابط عمومی در اجرای برنامه هایش موفق عمل کرده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به بیانات امام راحل مبنی بر اینکه "کار زیاد شده است و این کارها را به مردم معرفی کنید" تصریح کرد: در سال های اخیر در حوزه بهداشت و سلامت خدمات شایسته ای صورت گرفته است و روابط عمومی ها باید تلاش هایی که به همت 27 هزار کارمند این دانشگاه  و در حوزه های مختلف بهداشت و درمان، آموزش، پژوهش، دانشجویی، عمران و توسعه و غذا و  دارو صورت گرفته و یا در حال انجام است را به اطلاع مخاطبان درون سازمان و همچنین مردم در سراسر استان برسانند.

دکتر محمد رضا دارابی با بیان اینکه روابط عمومی پل ارتباطی میان کارکنان و مدیران در درون دانشگاه و همچنین دیگر سازمانهای برون دانشگاهی است تصریح کرد: قشر عظیم و تلاش گری در اقصی نقاط استان خراسان رضوی و در دورترین نقاط استان در حال خدمت هستند که روابط عمومی ها باید این تلاش ها را به اطلاع مردم برسانند تا مردم و مسئولان بدانند که خدمات در سطوح مختلف و با چه کیفیتی در حال ارائه است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اجرای برنامه های فرهنگی با همکاری معاونت دانشجویی فرهنگی و دفتر نهاد مقام معظم رهبری، ایجاد ارتباط موثر با حوزه های درون و برون دانشگاه (شهرداری، استانداری، فرمانداری، آستان قدس رضوی، دانشگاه های استان)، ارتباط با اصحاب رسانه و صدا و سیما در راستای فرهنگ سازی سلامت را از دیگر موارد مورد تاکید برشمرد.

وی با بیان اینکه دانشگاه متولی فرهنگ سازی سلامت است و رسانه های گروهی از جمله صدا و سیما وسیله ای مناسب برای تحقق این مسئله به شمار می رود خاطر نشان کرد:این وظیفه روابط عمومی است که با ارتباط موثر با رسانه های گروهی در راستای ارتقاء فرهنگ سلامت جامعه گام بردارد.

دکتر محمد رضا دارابی  با تاکید بر اینکه در طول 4 سال گذشته دکتر عماد زاده با همکاری همکارانشان و دیگر معاونت ها اقدامات موثری را به اجرا رسانده اند تصریح کرد: یکی از اقدامات مهمی که در این حوزه صورت گرفت بروز رسانی زیر سایت های دانشگاه علوم پزشکی مشهد به زبان های فارسی و انگلیسی بود و در حال حاضر اطلاعات کامل 86 زیر سایت دانشگاه به زبان انگلیسی و فارسی بر روی سایت دانشگاه بارگذاری شده است و مخاطبان از هر نقطه از جهان می توانند به این اطلاعات کامل دسترسی داشته باشند.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای دکتر عماد زاده،  اظهار امیدواری کرد: در دوره مدیریت جدید نیز برنامه ها و اقدامات در حال اجرا در این حوزه استمرار داشته باشد.

پیش از سخنان رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر علی عماد زاده مدیر پیشین روابط عمومی دانشگاه ضمن قدردانی از رییس دانشگاه و تمامی معاونت ها ومدیران در حمایت و همکاری در اجرای برنامه های این حوزه اظهار داشت: روابط عمومی یعنی خدمت 24 ساعته در تمام ایام هفته که این مسئله وجه تمایز این واحد با دیگر واحدهای دانشگاهی است.

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های دکتر علی عماد زاده در دوران تصدی مسئولیت، دکتر حسین خوبان به عنوان مدیر جدید روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد معرفی شد.

گفتنی است: دکتر حسین خوبان متولد 1349، دارای دکترای داروسازی و کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی است.

مدیریت شبکه بهداشت و درمان طبس(74 الی 79)، معاونت مرکز بهداشت خراسان بزرگ(79 الی 85)،ریاست مرکز بهداشت شماره یک مشهد مقدس(85 الی 89)،مدیریت توسعه شبکه و ارتقای سلامت مرکز بهداشت خراسان رضوی(89 الی 92) و مدیریت کل بیمه سلامت خراسان جنوبی (92 الی 96) از جمله سوابق مدیریتی دکتر حسین خوبان به شمار می رود.

دکتر حسین خوبان همچنین عضویت در هیات تحریریه مجله بهورز و راز بهزیستن را نیز در کارنامه خدمتی خود دارد. 

مخاطبان برای دریافت تصاویر این گزارش می توانند به اینجا مراجعه کنند.