چاپ

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی تمامی حوزه های دانشگاه با تمام توان به زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) خدمات ارائه دادند اظهار کرد: گسترش کیفی و کمی خدمات در این مدت موجب افزایش رضایت مندی مراجعین شد.

دکتر شاپور بدیعی در گفتگو با وب دا با بیان اینکه در سال جاری در تمامی شهرستان های زیر پوشش متخصص مقیم مستقر شد اظهار کرد: این اقدام موجب کاهش اعزام بیماران به مشهد مقدس، افزایش دسترسی به خدمات تخصصی و در نتیجه ارتقاء رضایت مندی شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه سلامت نوروزی از 25 اسفند آغاز و تا 16 فروردین در تمامی مراکز درمانی زیر پوشش به اجرا در آمد تصریح کرد: در مراکز درمانی مشهد نیز با حضور پزشکان عضو هیات علمی و متخصصین بیماران بستری به شکل مطلوبی خدمات را دریافت کردند و از سردرگمی و انتظار بیماران برای موکول شدن ویزیت به پس از تعطیلات جلوگیری شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: در بعد تجهیزات پزشکی نیز با برنامه ریزی های انجام شده و تامین دارو و ملزومات پزشکی پیش از تعطیلات نوروزی، مشکلی در این زمینه ایجاد نشد و خدمات در این حوزه نیز به بیماران ارائه شد.

دکتر بدیعی با بیان اینکه در حوزه اورژانس بیمارستانی با حضور پزشکان متخصص مقیم بیماران در مدت زمان شش ساعت تعیین تکلیف می شدند اظهار کرد: در بخش اورژانس 115 نیز تمامی پایگاه های جاده ای و شهری با تمامی توان تجهیزاتی و نیرو به خدمات پرداختند.

وی با بیان اینکه در سال جاری خدمات در بستر الکترونیکی ارائه شد اظهار کرد: در سال جاری دو کد زائران و اتباع دیگر کشورها نیز به سیستم HIS افزوده شد که این امر موجب شد آمارها و میزان ارائه خدمت به گروه های مختلف به تفکیک مشخص شود.