مدیر امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حفظ حقوق قانونی، تعرفه خدمت و ارائه خدمات باکیفیت 3 اصل بسیار مهم در بحث مراکز پرستاری بوده و در آخرین ارزیابی صورت گرفته رضایتمندی بالای 80 درصدی مردم را از این مراکز شاهد بودیم.
دکتر امیررضا صالحمقدم در گقتگو با وب دا، اظهار کرد: در سطح دانشگاه علوم پزشکی مشهد به استناد دستورالعمل کشوری دو نوع مرکز،مجوز فعالیت دارند که هدف آنان کمک به بیمارستان ها جهت درمان در منزل است، یکی از آنها مراکز خدمات بالینی در منزل بوده و دیگری مراکز خدمات مشاورهای در منزل است.
وی افزود: در گروه اول مسئولیت با پزشک و در گروه دوم مسئولیت با پرستار است، هر دو مرکز مجوز قانونی دانشگاه علوم پزشکی را دارند، گروه اول خدمات شبه بیمارستانی و گروه دوم خدمات در منزل را برای کسانی که نیاز به بستری ندارند ارائه می دهند و در هر دو مرکز پزشک نظارت دارد و دانشگاه علوم پزشکی هم نظارت کامل را دارد تا نوع خدمت، تعرفه دریافتی و نیروی متخصص باشد.
مدیر امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در آخرین ارزیابی صورت گرفته رضایتمندی بالای 80 درصدی مردم را شاهد بودیم، خاطرنشان کرد: در موارد اندکی که شکایتی گزارش شده بلافاصله رسیدگی لازم که منجر به صدور اخطار و پلمب شده، صورت گرفته است
دکتر صالحمقدم با ذکر این نکته که حفظ حقوق قانونی، تعرفه خدمت و ارائه خدمات باکیفیت 3 اصل بسیار مهم در بحث مراکز پرستاری بوده است، تأکید کرد: به دنبال تکمیل سامانه نظارت الکترونیکی از مراکز پرستاری هستیم تا گزارشها به صورت دورهای توسط رابط مرکز ثبت شود و مردم هم بتوانند شکایت خود را از طریق این سامانه ثبت کنند تا رسیدگی بهموقع صورت پذیرد.









