رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با حضور محل سامانه تلفنی 111 سامد استانداری خراسان رضوی به سؤالات مردم پاسخ داد و پاسخگوی 90 درصد تماسهای مردم با این سامانه بود.
به گزارش وب دا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد صبح امروز به همراه مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی و مدیران کل حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی و آبخیزداری استان در برنامه پاسخگویی به مردم در محل سامانه تلفنی 111 سامد استانداری خراسان رضوی (سامانه ارتباطی مردم و دولت) حاضر شدند.
رییس کمیته اطلاع رسانی و رسانه ستاد اجرایی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حاشیه این برنامه در گفتگو با وب دا اظهارکرد: بخشی از سؤالات مردم در خصوص واکسیناسیون کرونا بود و در اکثر تماسهای مردمی ضمن تقدیر از تلاشهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص تسریع در امر واکسیناسیون گروههای هدف، از استقبال و رضایت خود از واکسن ایرانی برکت گفتند و تعدادی هم در این خصوص سؤالات تخصصیتری داشتند به سامانه 191 ارجاع شدند تا راهنمایی لازم و کامل را در خصوص پاسخ سؤالاتشان دریافت کنند.
دکتر حمید رضا رحیمی تصریح کرد: نکته مهمتر در تماسهای مردم این بود که تقریباً هیچگونه شکایتی در خصوص بیماری کرونا و روند درمان آن مطرح نشد، حتی در یکی از تماسها پیشنهادات ارزنده مردم را در خصوص نحوه آموزش صحیح در بحث پیشگیری و درمان کرونا مطرح شد که ضمن استقبال رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد از این کار، توضیحات کافی در این خصوص ارائه شد.
وی تأکید کرد: در مجموع با توجه به میزان و نوع تماسهای مردم ارزیابی که می توان از این برنامه داشت این است که خوشبختانه عملکرد دانشگاه علوم پزشکی مشهد در موج پنجم بحران کرونا بسیار قوی و رضایتبخش بوده و مردم چشمانتظار ادامه روند واکسیناسیون با سرعت بیشتر هستند تا خدای نکرده وارد موج ششم این بحران نشویم و بتوانیم خدمترسانی بهتر و بیشتر را به بیماران حقیقی داشته باشیم.

