مدیر بیمارستان شهید کامیاب از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این بیمارستان جزو پیشگامان در اجرای شیوههای نوین و بهروز در حوزه خدمات بیمارستانی بوده و پس از اجرای شیوههای جدید شاهد افزایش 20 درصدی میزان رضایتمندی بیماران، همراهیان و پرسنل بودیم.
دکتر مسعود خانی در گفتگو با وب دا، اظهار کرد: در بیمارستان شهید کامیاب تمامی خدمات موردنیاز بیماران به لحظه و از زمان بستری تا ترخیص به همراه مواردی همچون مدیریت تخت، تعیین تکلیف وضعیت بیمار در کمتر از 6 ساعت، حفظ ایمنی بیمار، سنجشهای اعتباربخشی و ارزشیابیها به سرعت و از طریق سیستم his ارائه میشود.
وی تصریح کرد: اقدامات جدید اضافه شده در خدماترسانیهای بیمارستان شهید کامیاب موجب کاهش هدررفت وقت پرسنل در سیستم کاغذی و تمرکز بیشتر در خدمترسانی به بیمار شده، بهطوری که میزان رضایتمندی بیمار، همراهی و پرسنل را از 70 درصد به 90 درصد رسانده و با رشد 20 درصدی دراین خصوص همراه بوده است.
مدیر بیمارستان شهید کامیاب با بیان اینکه این برنامه از ابتدای تابستان امسال آغاز شد و مدت زمان کمتر از 3 ماه به نتیجه مطلوب رسیدیم، خاطرنشان کرد: برای صفر شدن 10 درصد باقی مانده و کسب رضایت حداکثری در تلاش هستیم و امیدواریم تا پایان فصل پائیز بتوانیم شاهد تحقق این مهم باشیم.
دکتر خانی افزود: اجرای این برنامه موجب سرعتبخشی در ارائه خدمات کمی و کیفی به بیماران در تمامی ایام سال، از جمله مناسبتهای خاص ملی و مذهبی شده و نمونه بارز آن در مأموریت ویژه دهه پایانی ماه صفر است که با وجود حضور جمعیت میلیونی عزاداران رضوی در مشهد، هیچگونه خللی در خدماترسانی سریع، بهموقع و اثربخش به بیماران زائر و مجاور سرپایی و بستری در بیمارستان شهید کامیاب ایجاد نشده است.
وی گفت: مشهد همواره شهر الگوهای موفق در حوزه سلامت و یکی از مراکز درمانی پیشگام در اجرای شیوههای نوین و بهروز در حوزه خدمات بیمارستانی بوده و بیمارستان شهید کامیاب هم که در همجواری حرم مطهر رضوی قرار دارد جزو پیشگامان این عرصه است و ما این آمادگی را داریم تا که تجربیات موفق خودمان را در اختیار تمامی بیمارستانهای دانشگاهی و غیردانشگاهی سراسر کشور قرار دهیم و شاهد اجرای این شیوه موفق در تمامی مراکز درمانی داخل و خارج استان باشیم.









