• 1391/10/12
  • - تعداد بازدید: 6
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

تحقیقات در دانشگاه علوم پزشکی مشهد نشان داد:تاثير زرده تخم مرغ در رفع تصلب شرائين و عروق قلبي

 


محققان گروه فيزيولو‍ژي دانشگاه علوم پزشکي مشهد نخستين بار در کشور و در قالب يک طرح پژوهشي موفق به بررسي نقش موثر زرده تخم مرغ در رفع تصلب شرائين و عروق قلبي شدند .


  • گروه خبری : دانش
  • کد خبری : 140580
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم