• 1402/09/11
  • - تعداد بازدید: 13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کنگره جراحان خراسان با هدف ارتقای سطح آگاهی پزشکان در ارتباط با بیماران برگزار شد

هشتمین کنگره جراحان ایران، شاخه‌ی خراسان رضوی با هدف ارتقای سطح آگاهی پزشکان در ارتباط با بیماران، از 8 الی 10آذرماه برگزار شد.


دکتر حسین شباهنگ رییس کنگره جراحان خراسان، در در حاشیه این کنگره درگفتگو با وب دا  ضمن مطلوب برشمردن جایگاه دانش پزشکی ایران در سطح منطقه و جهان گفت: در پیشرفت علم پزشکی کشورمان همین بس که زمانی هموطنان مان حتی برای اعمال جراحی ساده به خارج از کشور اعزام می‌شدند، اما اکنون توریسم(گردشگری) سلامت داریم و پذیرای بیمارانی از کشورهای دیگر هستیم.


دکتر معتمد شریعتی دبیر علمی این کنگره نیز با بیان اینکه موضوعات کنگره در قالب 11 پنل و با محوریت " ارتباط بین پزشک و بیمار " برگزار می شود افزود: نحوه برگزاری کنگره به شکلی برنامه ریزی شده بود که مستمعین حضور فعال و مشارکتی در مباحث مطرح شده داشتند.


دکتر سید حسن طاووسی دبیر اجرایی این کنگره هم ضمن اشاره به وقفه چهارساله در برگزاری کنگره به دلیل پاندمی کرونا از استقبال خوب و بیش از ظرفیت ثبت نام کنندگان کنگره اظهار خرسندی کرد و گفت: در این کنگره که با شعار " آگاهی‌سازی بیماران قبل و بعد عمل جراحی یا به عبارت دیگر ارتباط بین پزشک و بیمار " برگزار گردید تلاش شد تا در خصوص " ارتباط سالم بین پزشک و بیمار و خانواده بیمار " زمینه سازی هایی داشته باشیم و در همین راستا در کنگره جراحان خراسان 11 پنل تخصصی برگزار شد و همکاران جراح در رشته‌های تخصصی مختلف از مباحث ارائه شده بهره مند شدند.


وی یادآور شد؛ در این کنگره بیش از 70 نفر از اساتید و جراحان برجسته در حدود 11 پنل حضور داشتند و مباحث مختلفی را حول موضوعات برنامه ریزی شده مطرح کردند.


71.jpg - 109.35 kb

  • گروه خبری : پزشکی
  • کد خبری : 176603
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم