• 1405/03/31
  • - تعداد بازدید: 23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

روایت همکار از فداکاری‌های پرستار شهید؛ شهید «عشقی» در تمامی میدان‌های خدمت پیشگام بود

574

 

سرپرستار بخش آی‌سی‌یو ۳ بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد، ضمن تجلیل از مقام شامخ پرستار شهید «عشقی»، وی را الگوی ایثار، دلسوزی و شکیبایی در نظام سلامت دانست و تأکید کرد که مجاهدت‌های این شهید والامقام تنها به دوران بحران کرونا محدود نبوده است.

علیرضا فولادی در گفتگو با وب دا با اشاره به سوابق همکاری خود با این پرستار شهید اظهار کرد: شهید «عشقی» به معنای واقعی کلمه، انسانی دغدغه‌مند، متعهد و خوش‌اخلاق بود که در تمامی عرصه‌های خدمت، حضوری فعال و مؤثر داشت.

وی با اشاره به ایثارگری‌های این شهید در دوران بحران کرونا گفت: در شرایطی که شیوع بیماری کرونا نگرانی‌های بسیاری ایجاد کرده بود و برخی از ارائه خدمات سر باز می‌زدند، شهید عشقی با روحیه‌ای جهادی و به‌صورت داوطلبانه در بخش کووید حاضر شد. وی با وجود حجم بالای بیماران و فشارهای کاری، با شکیبایی مثال‌زدنی به ارائه خدمات تخصصی به بیماران پرداخت و لحظه‌ای در انجام وظیفه کوتاهی نکرد.

سرپرستار بخش آی‌سی‌یو ۳ بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد افزود: شکیبایی و روحیه خدمت‌گزاری از ویژگی‌های بارز شخصیتی این شهید بود؛ او در هر عرصه‌ای که احساس نیاز می‌شد، بدون درنگ و داوطلبانه پیش‌قدم می‌شد.

فولادی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه خدمات این شهید عزیز فراتر از مرزهای جغرافیایی خدمت به بیماران بیمارستانی بود، خاطرنشان کرد: ایثارگری‌های شهید عشقی تنها به دوران کرونا معطوف نشد. او در وقایع مختلف از جمله اعزام‌های جهادی، همواره در صف مقدم قرار داشت؛ به نحوی که در اعزام‌های امدادی، وی از نخستین نیروهای اعزامی از خراسان رضوی به تهران بود که در نهایت نیز در همین مسیرِ خدمت به همنوعان و جامعه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی در پایان تصریح کرد: یاد و خاطره این پرستار فداکار که عمر خود را وقف خدمت به مردم و کاهش آلام دردمندان کرد، همواره در قلب کادر درمان و مردم زنده خواهد ماند و مسیر جهادی او الگویی برای نسل جدید پرستاران خواهد بود.

  • گروه خبری : کارکنان
  • کد خبری : 188958
کلیدواژه
مسئول  پایگاه خبری وبدا
مؤلف

مسئول پایگاه خبری وبدا

نظرات

0 تعداد نظرات

درج نظر