• 1399/03/06
  • - تعداد بازدید: 10
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

آغاز فعالیت رستورانها با رعایت پروتکل های بهداشتی

بر اساس اعلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، فعالیت رستوران ها با رعایت پروتکل های بهداشتی از امروز آزاد شد.


به گزارش وب دا،با پایان یافتن ماه مبارک رمضان فعالیت کلیه رستوران ها و مراکز عرضه مواد غذایی که عرضه  را به صورت بیرون بر انجام می دهند و نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی با پذیرش مشتری بلامانع خواهد بود.


تمامی رستوران ها و مراکز عرضه مواد غذایی برای ادامه فعالیت باید درسامانه salamat.gov.ir  نام نویسی کنند.


 کماکان واحدهای سونا، ماساژ، تالارهای پذیرایی و کلیه ورزش های پربرخورد همانند کشتی و کاراته تا اطلاع بعدی ممنوع خواهند بود .


 همچنین عرضه قلیان نیز اکیدا ممنوع است و با واحدهایی که این موضوع را رعایت نکنند برخورد خواهد شد.


{jcomments on}


 


 

  • گروه خبری : بهداشت و پیشگیری
  • کد خبری : 137696
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم