• 1390/06/27
  • - تعداد بازدید: 5
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

ارتباط 35 درصد سرطانها با رژیم غذایی

عضو مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه علوم پزشکی گفت : 35 درصد از سرطانها با رژیم غذایی و سبک زندگی ارتباط مستقیم دارد.


  • گروه خبری : دانش
  • کد خبری : 134331
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم