0123.jpg - 15.38 kBمرحله دریافت شکایات داوطلبان نسبت به نتایج اولیه نهمین دوره انتخابات هیأت‌مدیره‌های سازمان نظام پزشکی از ۲۷ مهرماه ۱۴۰۴ آغاز می‌شود.

به گزارش وب دا، بر اساس اطلاعیه‌ای که دکتر خیّری، دبیر و جانشین رئیس ستاد اجرایی مرکزی نهمین دوره انتخابات هیأت‌مدیره‌های نظام پزشکی خطاب به رؤسای هیأت‌های اجرایی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی صادر کرده است، داوطلبان می‌توانند شکایات خود را از تاریخ یادشده از طریق سامانه مربوطه ثبت کنند.

در این اطلاعیه آمده است:احتراماً، در اجرای ماده (۳۰) آیین‌نامه اجرایی نهمین دوره انتخابات نظام پزشکی و گام ۱۹ از جدول زمان‌بندی، با عنوان دریافت شکایات مربوط به نتایج اولیه انتخابات، خواهشمند است به داوطلبین محترم از طریق تمامی بسترها و ظرفیت‌های در اختیار اطلاع‌رسانی گردد که در صورت نیاز به ثبت شکایت، از ابتدای روز یکشنبه 27/7/1404 می‌توانند از طریق سامانه در اختیار، اقدام نمایند.

با آغاز این مرحله، داوطلبان فرصت خواهند داشت تا در مهلت مقرر، اعتراضات خود را نسبت به نتایج اولیه انتخابات هیأت‌مدیره‌های نظام پزشکی ثبت و پیگیری کنند.

خبرهای روز

اطلاعات تماس سامانه خبری وب دا

Image
آدرس: مشهد، خیابان دانشگاه، ساختمان قرشی
کد پستی :۹۱۷۷۸۹۹۱۹۱
نمابر: ۳۸۴۳۶۸۲۷ ۰۵۱
رایانامه :webda@mums.ac.ir
سامانه پیام کوتاه: ۳۰۰۰۲۱۹۱
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image