• 1405/03/24
  • - تعداد بازدید: 45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بررسی و تعیین‌تکلیف ۲۲ پرونده ارتقای اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سه‌ماهه نخست سال ۱۴۰۵

 

معاون مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از بررسی و تعیین‌تکلیف ۲۲ پرونده ارتقای اعضای هیأت علمی در سه‌ماهه نخست سال ۱۴۰۵ خبر داد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد دوبرابری داشته است.

دکتر لیلا مشهدی، معاون مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفتگو با وب دا ، با اشاره به تداوم روند ارزیابی علمی و بررسی پرونده‌های ارتقای اعضای هیأت علمی در سه‌ماهه نخست سال جاری اظهار کرد: ارزشیابی تخصصی و مستمر اساتید، یکی از ارکان بنیادین در توسعه فرآیندهای علمی، ارتقای کیفیت آموزش و تقویت جایگاه دانشگاه در عرصه‌های علمی و آموزشی است.

وی تصریح کرد: در سه‌ماهه نخست سال ۱۴۰۵، فرآیند بررسی و تعیین‌تکلیف ۲۲ پرونده ارتقای علمی اعضای هیأت علمی با دقت، تمرکز و بر اساس استانداردهای تخصصی انجام شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، بیانگر رشد دوبرابری در روند رسیدگی به پرونده‌های ارتقا است.

دکتر مشهدی با اشاره به همزمانی این بازه زمانی با برگزاری جشنواره کشوری شهید مطهری و ایام تعطیلات ناشی از ناپایداری‌های اخیر افزود: با وجود فشردگی برنامه‌ها و شرایط خاص این دوره، خوشبختانه با همت و تعهد مثال‌زدنی همکاران در مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی، نه تنها فرآیندهای جاری و اصلی مرکز بدون وقفه و با کیفیت مطلوب ادامه یافت، بلکه تمهیدات لازم برای پیشبرد سایر برنامه‌های اجرایی نیز با برنامه‌ریزی دقیق و سازوکار اختصاصی فراهم شد.

معاون مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در پایان تأکید کرد: اولویت راهبردی ما در مرکز مطالعات، سرعت‌بخشی به فرآیندهای رشد علمی اساتید و صیانت از مسیر تعالی دانشگاه است و این مهم، مرهون تلاش‌های صادقانه و دلسوزانه همکارانی است که با دقت‌نظر بالا، ارتقای جایگاه آموزشی دانشگاه را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده‌اند.

 

 

  • گروه خبری : آموزش
  • کد خبری : 188832
کلیدواژه
مسئول  پایگاه خبری وبدا
مؤلف

مسئول پایگاه خبری وبدا

نظرات

0 تعداد نظرات

درج نظر