• 1405/03/30
  • - تعداد بازدید: 62
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید کارشناسان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد از بیمارستان ۲۲ بهمن خواف

532

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواف از بازدید تیم کارشناسی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد از بخش‌های مختلف بیمارستان ۲۲ بهمن این شهرستان خبر داد.

به گزارش وب‌دا، دکتر وکیلیان با اعلام این خبر اظهار کرد: تیمی متشکل از حدود ۲۰ نفر از کارشناسان حوزه‌های مختلف معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد به سرپرستی دکتر فدایی با حضور در بیمارستان ۲۲ بهمن خواف، از بخش‌ها و واحدهای مختلف این مرکز درمانی بازدید کردند.

وی افزود: در این بازدید، کارشناسان ضمن بررسی فرآیند ارائه خدمات در بخش‌های مختلف، از پیشرفت‌های چشمگیر در ارتقای کمی و کیفی خدمات در این بیمارستان قدردانی کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواف ادامه داد: دکتر فدایی در جریان بازدید از بخش‌های آی‌سی‌یو و زنان، سطح خدمات ارائه‌شده را قابل مقایسه با بیمارستان‌های مرکز استان ارزیابی کرد.

وی همچنین با اشاره به ارزیابی سایر بخش‌ها گفت: کلینیک تخصصی، تجهیزات پزشکی، وضعیت بهداشت و نظافت بیمارستان، خدمات تریاژ، اورژانس و سایر بخش‌ها نیز روندی رو به ارتقا داشته و مطلوب ارزیابی شد.

دکتر وکیلیان با بیان اینکه در این بازدید بر برگزاری منظم جلسات آموزشی و کمیته‌های تخصصی مرتبط با واحدهای مختلف تأکید شد، اظهار داشت: این اقدامات نقش مهمی در ارتقای کیفیت خدمات درمانی و بهبود فرآیندهای بیمارستانی دارد.

وی در پایان ضمن قدردانی از حضور کارشناسان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان بیمارستان ۲۲ بهمن خواف، ابراز امیدواری کرد با تکیه بر توان نیروهای متخصص، متعهد و شناسایی نقاط قابل بهبود، زمینه ارتقای هرچه بیشتر خدمات درمانی و افزایش رضایت‌مندی بیماران و مراجعان فراهم شود.

  • گروه خبری : خواف
  • کد خبری : 188947
کلیدواژه
مسئول  پایگاه خبری وبدا
مؤلف

مسئول پایگاه خبری وبدا

نظرات

0 تعداد نظرات

درج نظر