• 1405/04/02
  • - تعداد بازدید: 14
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید هیأت بورد پرستاری وزارت بهداشت از دانشکده پرستاری قوچان

37

 

هیأت بورد پرستاری وزارت بهداشت با حضور در دانشکده پرستاری قوچان، از بخش‌های مختلف آموزشی، رفاهی و خوابگاهی این مجموعه بازدید کردند.

به گزارش وب دا، این بازدید، با حضور دکتر لیلا جویباری و دکتر حمید شریف‌نیا از اعضای هیأت بورد پرستاری وزارت بهداشت و با همراهی دکتر داوود خوش‌شکن مدیر شبکه بهداشت، درمان و مجتمع آموزش عالی سلامت قوچان، دکتر وحید حاج‌علی جانشین شبکه، بهاره پایور معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده پرستاری و جمعی از مسئولان و کارکنان انجام شد.

در ابتدای این بازدید، دکتر خوش‌شکن ضمن خیرمقدم به اعضای هیأت بورد پرستاری، به تشریح اقدامات انجام‌شده در راستای ارتقای وضعیت آموزشی و زیرساختی دانشکده پرستاری قوچان پرداخت و بر لزوم توجه ویژه به بهبود شرایط اساتید و دانشجویان به عنوان یکی از اولویت‌های حوزه سلامت شهرستان تأکید کرد.

در ادامه، اعضای هیأت بورد پرستاری بر اساس چک‌لیست‌های ارزیابی از بخش‌های مختلف دانشکده از جمله کلاس‌های آموزشی، کتابخانه، سالن مطالعه و سایر امکانات آموزشی و رفاهی بازدید به عمل آوردند و وضعیت موجود را مورد بررسی قرار دادند.

همچنین در جریان این بازدید، اعضای هیأت از خوابگاه‌های دانشجویی دختران و پسران نیز بازدید کرده و در نشست‌هایی جداگانه با اساتید و دانشجویان، دیدگاه‌ها، مشکلات و پیشنهادهای آنان را بررسی کردند.

این بازدید با هدف ارزیابی وضعیت آموزشی، رفاهی و زیرساختی دانشکده پرستاری قوچان و در راستای ارتقای کیفیت آموزش در حوزه پرستاری انجام شد.

  • گروه خبری : بهداشت و پیشگیری,قوچان
  • کد خبری : 189008
کلیدواژه
مسئول  پایگاه خبری وبدا
مؤلف

مسئول پایگاه خبری وبدا

نظرات

0 تعداد نظرات

درج نظر