رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به ریاست کمیته بهداشت و سلامت ستاد اربعین خراسان رضوی منصوب شد
استاندار خراسان رضوی در حکمی، دکتر محمدزاده شبستری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد را به عنوان رئیس کمیته بهداشت، سلامت و محیط زیست ستاد استانی اربعین و دهه پایانی ماه صفر منصوب کرد.
به گزارش وب دا، غلامحسین مظفری، استاندار خراسان رضوی با صدور حکمی دکتر محمدزاده شبستری را به عنوان مسئول کمیته بهداشت، سلامت و محیط زیست ستاد اربعین و دهه پایانی ماه صفر استان منصوب کرد.
در متن این حکم که به منظور تمهید مقدمات برای برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم ایام پایانی ماه صفر صادر شده، بر بهرهگیری از توانمندیها و سوابق مدیریتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد تأکید شده است.
استاندار خراسان رضوی در این ابلاغیه، پیگیری مستمر برای جذب و تأمین امکانات، اعتبارات و ظرفیتهای ملی و استانی را از جمله اولویتهای این کمیته برشمرد. همچنین بر ضرورت هماهنگی و همافزایی با دستگاههای اجرایی، نهادها، کمیتههای تخصصی و تشکلهای مردمنهاد با هدف ارائه خدمات شایسته به زائران حضرت علی بن موسیالرضا (ع) تأکید شده است.
بر اساس این حکم، مسئولیت مستقیم برنامهریزی، تأمین، تدارک و پشتیبانی کلیه الزامات اجرایی مرتبط با حوزه سلامت و محیط زیست در ایام اربعین و دهه پایانی ماه صفر بر عهده رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گذاشته شده است.
گفتنی است، استان خراسان رضوی و شهر مشهد در ایام پایانی ماه صفر، همه ساله میزبان خیل عظیمی از زائران پیاده و سواره است که نیازمند برنامهریزیهای دقیق در حوزه بهداشت و سلامت عمومی میباشد.
درج نظر