• 1402/05/09
  • - تعداد بازدید: 5
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

پرونده الکترونیک سلامت در تمام بیمارستانهای دانشگاهی اجرایی شده است

89.jpg - 15.93 kbمدیر اقتصاد درمان، استاندارد هاو فناوری سلامت  دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: پرونده الکترونیک سلامت در راستای بهبود روند درمان بیماران در تمام بیمارستانهای دانشگاهی اجرایی شده است .


دکتر جواد ملکی در گفتگو با وب دا با اشاره به اینکه دسترسی آسان به اطلاعات و روند درمان بیمار از مهمترین فواید استفاده از پرونده الکترونیک سلامت است، خاطر نشان کرد: بیمارستان های دانشگاهی مجهز به سامانه HIS و پرونده الکترونیک سلامت است تا زمینه خدمت رسانی به بیمار طبق روال علمی و براساس نیاز بیمار انجام شود.


وی با بیان اینکه در حال حاضر بستر امضای الکترونیک فراهم نشده و فرم های کاغذی هنوز در جریان پروتکل درمانی مورد استفاده قرار می گیرد، تصریح کرد: الکترونیک نمودن پرونده الکترونیک پزشکی در بیمارستان ها در چند فاز اجرایی می شود که اجرای پروژه سپید نخستین مرحله آن است .

  • گروه خبری : پزشکی
  • کد خبری : 176016
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم