کارکنان


0014.jpg - 13.02 کیلو بایترییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حکمی مدیر دفتر ریاست و دبیر هیات رئیسه این دانشگاه را منصوب کرد.

به گزارش وب دا، دکتر سید محمد حسین بحرینی در این حکم مهندس احمد واسعی را به عنوان مدیر دفتر ریاست و دبیر هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مشهد منصوب نموده است.

پاسخگویی مناسب به ارباب رجوع همراه با رعایت اصل تکریم ،ارتقاء سطح کیفی فعالیتها و ساماندهی برنامه های دفتر ، ملاقاتها و بازدید از واحدهای تابعه ،انجام بهینه و به موقع امور مربوط به مکاتبات دفتر ریاست ،برنامه ریزی جهت ملاقاتهای منظم با مشاورین و معاونین دانشگاه ،برگزاری منظم و برنامه ریزی جلسات هیأت رئیسه و ابلاغ و پیگیری تصمیمات اخذ شده ،برنامه ریزی جلسات منظم و جمع آوری و طبقه بندی نظرات و پیشنهادات اعضای هیأت علمی ، مدیران و کارکنان خدوم دانشگاه و انتقال آن به اینجانب و هیأت رئیسه ،مدیریت فضاهای مشترک ساختمان مرکزی دانشگاه ( قرشی ) و بهینه سازی خدمات به مراجعین  و تعامل نزدیک با مدیران حوزه ریاست با برگزاری جلسات منظم از جمله مواردی است که در این حکم به آن تاکید شده است.


استاندار خراسان رضوی در حکمی، رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد را به عنوان رییس کمیته اطلاع رسانی و مدیریت فضای عمومی و سخنگویی منصوب نمود.

به گزارش وب دا، مهندس رزم حسینی در این حکم دکتر سید حسین بحرینی را به عنوان رییس کمیته اطلاع رسانی و مدیریت فضای عمومی و سخنگویی منصوب نموده است.

در این حکم آمده است: انتظار می رود با اعمال مدیریت و ایجاد هماهنگی و برنامه ریزی لازم و با استفاده از تمامی ظرفیت های استان در حوزه مدیریتی این حکم، ضمن تشکیل جلسات کمیته نسبت به اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم برای پیشگیری، مقابله و کنترل بیماری کرونا اقدام لازم را مبذول نمایید.


506.jpg - 40.15 kBدكتر رضا شم آبادي، مسئول سلامت روان بيمارستان قائم (عج) از جمله پرسنل متعهد و پر تلاش بیمارستان قائم (عج) است که پس از گذراندن تحصیلات عالیه در مقاطع کارشناسی ( دانشگاه فردوسي مشهد )، کارشناسی ارشد ( دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی تهران) و دکترای دانشگاه فردوسی مشهد، فعالیت شغلی خود را در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی قائم (عج) آغاز نموده و هم اکنون رسالت های مختلفی از جمله؛ مسئول واحد سلامت روان بیمارستان قائم (عج) مشهد ، دبیر کمیته اخلاق پزشکی و رفتار حرفه ای بیمارستان قائم (عج) مشهد، مسئول گیرنده خدمت بیمارستان قائم (عج) مشهد و ... را در این مجموعه بیمارستانی عهده دار می باشد. پایگاه خبری وبدا، در مصاحبه ای با دکتر شم آبادی، جزئیات بیشتری از فعالیت های علمی- پژوهشی و اجرایی وی در فضای بیمارستان قائم(عج) را منعکس نموده که شرح آن را در ادامه می خوانید:  

وب دا: ضمن سپاس از حضورتان در این گفتگو، لطفا در خصوص رسالت های خود در مجموعه بزرگ بیمارستان قائم (عج) توضیحاتی بفرمایید؟

بنده در حال حاضر مدیر و مؤسس مرکز تخصصی سایکوسوماتیک خراسان هستم و همچنین مسئول واحد سلامت روان بیمارستان قائم (عج) مشهد ، دبیر کمیته اخلاق پزشکی و رفتار حرفه ای بیمارستان قائم (عج) مشهد، مسئول گیرنده خدمت بیمارستان قائم (عج) مشهد و سابقا کارشناس (نماینده) واحد های سلامت روان بیمارستان های زیر مجموعه علوم پزشکی مشهد، مدیرداخلی پلی کلینیک تخصصی خدمات روان شناسی و مشاوره دانشگاه فردوسی مشهد، مسئول طراحی و تدوین مدل های روان شناختی مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی روان شناس و مدرس ارگان های مختلف از جمله علوم پزشکی، دانشگاه فردوسی، دانشگاه بین المللی امام رضا (ع)، آموزش و پرورش، جهاد دانشگاهی، امور شاهد و ایثارگران، روزنامه خراسان، بهزیستی، تامین اجتماعی، بیمارستان های خصوصی و... ضمن اینکه دارای یک کتاب و ۱۳ مقاله خارجی و داخلی نیز بوده ام.

وب دا: آیا در مسیر پیشرفت تحصلی و شغلی با چالش روبرو بوده اید؟ د صورت مثبت بودن پاسخ بفرمایید چگونه آنها را حل کرده اید؟

بله، زندگی سراسر چالش است و رشدی آدمی نیز معمولا در کنار سختی ها افتاق می افتد؛ کمک روان درمانگر در روش های مدیریت زندگی علمی ثابت شده است.

وقتی من رواندرمانگر و روان شناس هستم از این چالش ها و مراقبت از روان خود مصون نیستم و حتما بایستی رواندرمانگری من نیز توسط همکاران دیگر انجام شود و همچنین بعد علمی کار ما نیز توسط سوپروایزر و مراقبان آموزشی انجام می شود که آن نیز مراقبت کننده است چون خیلی از چالش ها از جلسات رواندرمانی و نوع کار روانشناس می تواند بروز کند.

بایستی ما در موضوع سلامت روان مثل پزشکی و مراقبت از جسم هر لحظه و یا حداقل هر روز با خودآگاهی و تن آگاهی از وضعیت روان خود و ارتباط بین جسم و روان اگاه باشیم و هفته ای یک بار به رواندرمانگر جهت بررسی آن با فرد دیگر مراجعه کنیم.

وب دا، آیا خانواده هم در پیشرفت های تحصیلی و کاری شما نقش داشتند؟

من در يك خانواده معمولي با سطح تحصيلات غير دانشگاهي پرورش پيدا كردم و پدرم هميشه به درس و پیشرفت تحصيلي اهميت مي دادند و يكي از توصيه هاي پدرم همیشه، اين بود كه تا هر زماني تحصيل كردي من حمايت مي كنم، اما معمولا من را همراه خود به بازار مي بردند و در كنار ايشان بودم. با توجه به اينكه مادرم به فعاليت هاي فرهنگي و گروهی اهميت مي دادند، بنابراين سعي داشتند من در مدارسي تحصيل كنم كه اين فرآيندها در آنجا به نحو احسن انجام مي شد.

همسرم نيز در رشته خودم تحصيل كرده است و از بعد ازدواج همسرم علاوه بر وظايف همسرداري و خانه داري متقابل، به پيشرفت علمي يكديگر كمك كرده ايم. من زمانيكه ازدواج كردم دانشجوي ارشد بودم و در اين دوران توانستم، موفقيت هايي را نيز كسب كردم.

وب دا: اوقات فراغت خود را به چه فعاليت هايي اختصاص مي دهيد؟

من سعي مي كنم در طول هفته چند نوبت براي ورزش به باشگاه بروم و چنانچه فرصت نكنم حتما پياده روي مي كنم و ورزش هوازي را انجام مي دهم. همچنین زمان هايي را متمركز مي كنم به جسم، تا از افكاري كه در ذهنم است فاصله بگيرم و مديتيشن، ريلكسين و تمرينات آگاهي از بدن را انجام مي دهم. همین طور فرزندی يك سال و هفت ماهه دارم و زماني را در طول روز براي بازي با فرزندم در نظر مي گيرم. هفته اي يك بار يا هر دو هفته يك بار به ديدار با خانواده ام مي روم و همچنين با دوستانم  ارتباط برقرار مي كنم.


520.jpg - 18.61 kB

ساجده اکبرزاده، متولد سال 1370 در شهر مشهد و کتابدار کتابخانه مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی قائم (عج) ، از جمله کارکنان و محققین جوان شاغل در دانشگاه علوم پزشکی مشهد است که از سال 1399 و پس از پایان دوره طرح، خدمت خود را در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی قائم (عج) ادامه داده و طی سال جاری در دومین جشنواره ماه بانو دانشگاه علوم پزشکی مشهد به عنوان یکی از بانوان برگزیده و تاثیرگذار دانشگاه مورد تقدیر قرار گرفت. خانم اکبرزاده که در رشته کتابداری پزشکی تحصیل نموده، چندین مقاله‌ی مرتبط با این حوزه را نیز نگارش و به مرحله چاپ رسانده است. پایگاه خبری وبدا، در مصاحبه ای با این بانوی جوان، جزئیات بیشتری از فعالیت های کاری و پژوهشی وی در فضای کتابخانه بیمارستان قائم(عج) را منعکس نموده که شرح آن را در ادامه می خوانید:  

وب دا: ضمن سپاس از حضورتان در این گفتگو، بفرمایید تحصیلات دانشگاهی را در کجا و چه رشته ای گذراندید؟

بنده مقطع کارشناسی را در دانشگاه فردوسی مشهد و کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی را با رتبه 23در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران سپری کردم و با توجه به اینکه به رشته روانشناسی علاقه مند بودم، عنوان پایان نامه ام را در مورد اضطراب اطلاع یابی بر روی دانشجویان علوم پزشکی انتخاب کردم که بسیار مورد استقبال اساتید گرفت. بعد از اتمام تحصیلاتم به مدت سه سال، پروژه های متعددی را در دانشگاه فردوسی انجام دادم که سرپرستی آن پروژه ها را نیز بر عهده داشتم. از جمله این پروژه ها می توانم به آرشیو نشریات فارسی و لاتین و الکترونیکی کردن پایان نامه های مقاطع ارشد و دکتری اشاره کنم . از دیگر فعالیت های پژوهشی ام، دو پروژه درباره تگ و آنتن که مربوط به سیستم حفاظتی کتاب ها بود، که در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و شهر شاهرود انجام شد. در کنار این پروژه های گسترده، پروژهای کوچک تری نیز انجام داده ام.

وب دا: چطور پس از دوره طرح، در بیمارستان قائم (عج)، مشغول به خدمت شدید؟

در سال 1397 وارد دوره طرح در بیمارستان قائم (عج)، دانشگاه علوم پزشکی مشهد شدم که به لطف خدا و یاری و حمایت های مسئولین مربوطه و با توجه به نیاز بیمارستان در بخش کتابخانه بیمارستان قائم (عج) استخدام شدم و طی شش سال خدمتم در بیمارستان قائم (عج)، پروژه های مختلفی را انجام داده ام و حدود هفت مقاله را به رشته تحریر در آورده ام، که تعدادی مقاله از مجموع مقالاتم، در مجلات و نشریات معتبر خارجی منتشر شده و تعدادی دیگر نیز در کنگره ها، سمینارها و همایش های داخلی ارائه شده است.

وب دا: نمونه هایی از این دستاوردهای علمی- پژوهشی را عنوان بفرمایید؟

در دوران کرونا، در فراخوانی همایش کشوری با عنوان نقش کتابخانه های علوم پزشکی در بحران، با طراحی اثری خلاقانه با عنوان کتاب و کرونا (نالج تری ( درخت دانش)) شرکت کرده و به دلیل اینکه در دوران کرونا ارتباط علم با ویروس کرونا بسیار مهم بود، اثر بنده جزء اثرات برگزیده انتخاب شد. همچنین در اولین همایش بین المللی فعالیت های داوطلبانه، فرصتی برای پویاسازی کتابخانه ها طرحی با عنوان دیوار مهربانی کتاب ارائه کردیم، که برای اولین بار در سطح کشور انجام شد و به عنوان اثر برگزیده از بین سایر طرح ها انتخاب و خروجی به صورت مقاله در قالب پوستر منتشر گردید در حال حاضر ترجمه بخش هایی از دو عنوان کتاب را به عهده گرفته ام که با همکارانی از دانشگاه های مختلف در حال انجام می باشد. همچنین دو طرح پژوهشی در حال تصویب در دست دارم، که یکی در حال طی کردن مراحل اولیه ثبت است و دومی مراحل داوری آن رو به اتمام است و منتظر حصول نتیجه از سوی داوران محترم است. موضوع طرح مربوط به کتاب درمانی برای کودکان بستری در بخش اعصاب اطفال بیمارستان است. با اجرای این طرح قصد داریم، میزان ترس کودکانی که در بخش اعصاب اطفال بیمارستان قائم (عج) بستری هستند را بررسی کنیم و ترس آنها را از بیمارستان کمتر کنیم و تا حدودی فضای بیمارستان را برای آنها خوشایند کنیم تا انشالله با حال خوب از بیمارستان ترخیص شوند.

بارقه فکری این طرح زمانی در ذهن من پویا و زنده شد که بیماران سالمند را مشاهده می کردم که با ترس و اضطراب وارد فضای بیمارستان می شوند، حتی ممکن است اضطراب و ترس آنها، فرآیند درمان آنها را مختل کند، بنابراین در مکانی که افراد بزرگسال دچار فشار روانی می شوند قطعا کودکان نیز این فشار را تجربه می کنند، پس به این فکر کردم که کودکانی که وارد این فضا می شوند با دیدن فضای بیمارستان و درمان، روپوش پزشکان، تجهیزات پزشکی و غیره متحمل اضطراب و ترس زیادی می شوند. بنابراین تصمیم گرفتم که پژوهش کتاب درمانی را با همکاری همکارانم در بخش اعصاب اطفال بیمارستان قائم (عج) انجام دهم.

وب دا،: هدف شما از اجرای طرح های پژوهشی چیست؟

هدف من از اجرای این طرح پژوهشی علاوه بر کنترل استرس و ترس کودکان، مانند سایر طرح هایم ترویج کتابخوانی و عادت به مطالعه کردن از دوران کودکی است، که در کودک نهادینه شود تا مطالعه کتاب در کشور ما فرهنگ سازی و سرانه مطالعه کتاب را افزایش دهیم و همه مردم توجه زیادی به کتاب و مقوله کتاب خوانی داشته باشند.

وب دا: درباره علاقه خود به رشته کتابداری بفرمایید؟

من با عشق و علاقه رشته کتابداری پزشکی را انتخاب کردم و با توجه به اینکه همه اطرافیان می دانستند به رشته روانشناسی علاقمند هستم، من را ترغیب می کردند رشته روانشناسی را انتخاب کنم. اما با ورود به رشته کتابداری، علاقه ام به آن حتی از رشته روانشناسی بیشتر شد.

فضای کتابخانه را با عشق و علاقه برای مراجعه کنندگان مزین کرده و سال 1399 به دلیل زیباسازی فضای کتابخانه، جزء کتابخانه های برتر دانشگاه انتخاب شد  و با توجه به ایجاد فضای دلنشین در کتابخانه، خوشبختانه مورد لطف و قدردانی اساتید قرار گرفتیم. سعی کردیم تمام امکانات و به روزترین کتاب ها را برای دانشجویان فراهم کنیم. در همین جا مراتب قدردانی خود را به مسئول کتابخانه خانم دکتر مظلوم خراسانی و خانم دشتی مدیریت کتابخانه اعلام می دارم و در تمام کارهایی که در اینجا انجام داده ام حامی و پشتیبان من بوده اند.

وب دا، چه چالش ها و موانعی را در مسیر تحصیلی و شغلی خود تجربه کردید؟

تمام چالش های من مربوط به انتخاب رشته ام بود و چون در ابتدا خیلی تمایل به انتخاب رشته کتابداری پزشکی نداشتم شاید به طور تصادفی این رشته را از بین الویت بندی های سایر رشته ها انتخاب کردم. اما با ورود به این رشته به آن علاقمند شدم و الان حاضر نیستم این رشته را با رشته دیگری جایگزین کنم. بنابراین یکی از موانع رشته کتابداری، نداشتن طرفدار در جامعه است، چرا که در نظر برخی افراد این رشته در سطح پایینی قرار دارد یا خیلی آینده شغلی خوبی نخواهد داشت و با این دیدگاهی که مردم به رشته کتابداری دارند منجر شده است که بسیاری از داووطلبان از ورود به این رشته خودداری کنند.

در مقطع ارشد هم دغدغه من سبک یادگیری بود چون افراد مختلف سبک های مختلفی دارند که در آموزش ما به آن کمتر اشاره می شود و من تصمیم گرفتم پایان نامه ام را اضطراب و سبک های اطلاع یابی انتخاب کنم تا از سبک های یادگیری نظیر دیداری، شنوایی و...در راستای کاهش اضطراب یادگیری می توانیم استفاده کنیم این کار سخت بود چرا که افراد مختلف با سبک های مختلف و تمایز آنها از یکدیگر فرآیندی سخت است.

در پروژه کتاب درمانی نیز دغدغه ام، همکاری والدین برای اجرای این طرح بر کودکانشان است، ما باید از چالش ها عبور کنیم تا بتوانیم یک کار مفید را برای کودکان انجام دهیم و همچنین دغدغه سایر طرح ها همکاری افراد، مشخص بودن هدف، مسیر داوری پر پیچ و خم و نبود منابع کافی هستند.

وب دا: آیا خانواده نقشی در پیشرفت تحصیلی و شغلی شما داشتند؟

بله... از خانواده عزیزم قدردانی می کنم که همیشه در تمام عرصه های زندگی هماه من بودند. مادر بسیار خوبم که به رحمت خدا رفته اند و پدرم که کارمند بازنشسته دانشگاه فردوسی هستند و خواهران عزیزم که همواره مورد حمایت هایشان قرار گرفتم و در نهایت همسر عزیزم که در تمامی مراحل زندگی همیشه در کنار من بودند. در مسیر شغلی و تحصیلی اطرافیانم من را از رشته ام دلسرد می کردند و به من می گفتند این رشته در ایران کارایی ندارد و آینده ای نخواهد داشت اما من با حمایت های خانواده ام و همسرم سعی کردم تا حدودی، از عقاید ناصحیح مردم در خصوص این رشته کم کنم و به لطف خدا افرادی که من را دلسرد می کردند و شاهد موفقیت من بود بودند، سال ها بعد فرزندان آنها وارد رشته کتابداری شدند. ممکن است برخی افراد به رشته کتابداری نگاه مثبتی نداشته باشند، اما به نظر من هر فردی باید بتواند در هررشته ای که تحصیل می کند، برای خود موفقیت ایجاد کند، بنابراین موفقیت باید ساخته شود.

وب دا،: اوقات فراغت خود را به چه فعالیت هایی می گذرانید؟

من در گذشته فعالیت ورزشی مورد علاقه ام رشته کوهنوردی بود که با گروه کوهنوردی، رشته کوه های اطراف مشهد را فتح کرده ام. با گروه کوهنوردی به دیدار مددجویان مراکز توانبخشی معلولین، مرکز نگهداری سالمندان و شیرخوارگاه به مناسبت های مختلف با اهداء شاخه گل می رویم.  بعد از مدتی به دلیل برخی مشکلات جسمانی نتوانستم، به رشته کوهنوردی ادامه دهم. در ایام اوقات فراغت به پیاده روی می روم که یک ورزش بسیا راحتی است و حتما در برنامه روزانه ام انجام می دهم. در حال حاضر در یوگا فعالیت می کنم. در حوزه های فرهنگی من و همسرم با مؤسسات خیریه همکاری داریم و فعالیت های خداپسندانه انجام می دهیم. بیشتر اوقات فراغتم در منزل به کتاب خواندن مشغول هستم.  با وجودی که باید به زندگی شخصی و خانوادگی خود رسیدگی کنم اما عادت کتاب خواندن را همیشه در برنامه روزانه ام دارم.

 

 

 

 

 

 


 


206.jpg - 66.67 kBرییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حکمی "معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد"را منصوب کرد.
به گزارش وب دا،دکتر محمود شبستری در این حکم دکتر محمد اسماعیل زاده را نظر به تعهد، تجربه و شایستگی ، به عنوان "معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد" منصوب نموده است تا در راستای تحقق سیاست‌های دولت چهاردهم با تأکید بر گفتمان وفاق ملی که راهبردی برای پیشرفت ایران اسلامی است، با همدلی و تقویت انسجام میان دانشگاهیان با هدف افزایش اعتماد عمومی، برنامه‌های فرهنگی و دانشجویی را  با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و با اجماع آراءِ صاحبنظران دانشگاهی، طراحی و اجرا نمایید.
توجه ویژه به هویت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با قدمتی بیش از هفتاد سال و فرهنگ اصیل رضوی و هنر اسلامی ‏‏‏- ایرانی ، ارتباط مستمر با دانشجویان و حمایت از تشکل‌ها و کانون‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دانشجویان و تقویت منطق خردورزی و روحیه آزاداندیشی، پرسشگری و پاسخگویی و نقدپذیری در فضای عمومی و علمی دانشگاه و التزام به آزادی بیان ،حسن تعامل با دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و دیگر نهادها و سازمان‌های مرتبط،تشکیل شورای صنفی دانشجویی با هدف بهبود وضعیت زیست دانشجویی و تقویت نهادهای مدنی در سطح دانشگاه، بهبود وضعیت خوابگاه‌ها و خدمات رفاهی و ارتقای کیفیت و کمیت تغذیه دانشجویان و توسعه فضاها و فعالیت‌های ورزشی،رصد وضعیت کلی فرهنگی و اجتماعی و همچنین انجام مطالعات و پژوهش‌های لازم به منظور برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی جهت گسترش و تعمیق ارزش‌های اسلامی‏-ایرانی در همه سطوح دانشگاه،ایجاد هماهنگی، انسجام و همکاری لازم میان متولیان امور فرهنگی درون دانشگاه و استفاده از توانمندی‌‎های فرهنگی و اجتماعی عوامل و دستگاه‌های اثرگذار بیرون از دانشگاه، برنامه‌ریزی و اقدام بر اساس مفاهیم بلند قرآنی و تطبیق و اجرای سیاست‌های بالادستی به ویژه سندگام دوم انقلاب اسلامی، سند دانشگاه اسلامی و دیگر آیین‌نامه‌ها و اسناد ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شورای عالی انقلاب فرهنگی برای نهادینه کردن اخلاق حرفه‌ای در دانشگاه،ایجاد فضای پرنشاط و بالنده در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشجویان، کارکنان و اعضای هیأت علمی ،ارتقای سطح مشارکت دانشجویان درتصمیم‌سازی و استفاده حداکثری از توان و استعدادهای آنان در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، بهره‌گیری از ابزارهای نوین مدیریتی و جلب مشارکت صاحبنظران، مدیران و کارکنان مؤمن، متعهد و دلسوز در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های دانشگاه، افزایش تولیدات فرهنگی و جلوگیری از نفوذ جریانات ضدفرهنگی و استفاده از ظرفیت‌های دانشجویی به عنوان افسران جنگ نرم و اساتید به عنوان فرماندهان جنگ نرم  توجه به گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در میان دانشگاهیان،توسعه کمی و کیفی اردوهای جهادی برای حضور در مناطق محروم با هدف خودسازی ، اهتمام بر اصل خانواده محوری، ترویج و تسهیل ازدواج دانشجویی و ایجاد تسهیلات در جهت رفع نیازهای واقعی دانشجویان ،نظارت بر فعالیت‌ها و برنامه‌های رفاهی دانشجویان و توسعه آن‌ها ، توسعه ورزش‌های همگانی و حمایت از ورزش‌های قهرمانی در میان دانشگاهیان ،هتمام ویژه بر افزایش سرانه ورزشی پرسنل و دانشجویان، اهتمام ویژه بر افزایش سرانه خوابگاه‌های متاهلی دانشجویی،توجه ویژه بر ارتقای کیفیت غذای دانشجویی و سلف دانشجویی  توجه ویژه بر افزایش ارتقای کیفیت ایاب و ذهاب دانشجویان، توجه ویژه به تشکل‌های دانشجویی و برگزاری جلسات تخصصی با آن‌ها استفاده از نیروهای متعهد بر مبنای شایسته‌سالاری ،فراهم آوردن شرایطی برای مشارکت هرچه بیشتر بخش خصوصی و انحصارزدایی و برنامه‌ریزی مبتنی بر آینده‌نگری و ارزیابی مستمر برنامه‌ها و تعهد به شفافیت در عملکرد از جمله مواردی است که در این حکم به آن تاکید شده است.

اطلاعات تماس سامانه خبری وب دا

Image
آدرس: مشهد، خیابان دانشگاه، ساختمان قرشی
کد پستی :۹۱۷۷۸۹۹۱۹۱
نمابر: ۳۸۴۳۶۸۲۷ ۰۵۱
رایانامه :webda@mums.ac.ir
سامانه پیام کوتاه: ۳۰۰۰۲۱۹۱
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image